Hop til indhold

Recommended Posts

har ikke været der endnu... men hun virker fræk, og sød at skrive med.

Men tvivler på at hun burde have amatør status...

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været der.....

Tror du har ret...hun virker proff......men alligevel gør hun det uden gummi.....Jeg forstår simpelthen ikke hun ikke passer bedre på sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er i Fredericia og jeg gav 1000,-...:-( Med frakken på...

​For hvor lang tid?
Er hun til det hele? Kys, anal, deep throath osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

er der en der har hendes kontaktoplysninger? Jeg er meget interesseret.

Hilsen M

Det har jeg efterlyst længe. Men ingen gider åbenbart ud med det !

Del dette indlæg

Link til indlæg

JerryT

Du kan jo bare logge ind på sugardaters så har du hedes oplysninger.

Men det gider du åbenbart ikke !!!!!

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

JerryT

Du kan jo bare logge ind på sugardaters så har du hedes oplysninger.

Men det gider du åbenbart ikke !!!!!

the rider

Det er jo ikke nok at logge ind. Problemet er nok at ikke alle vil betale for at få kontakt med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mr. sving

hun kan jo kun kontaktes via sugardaters, så hvorfor vil man have kontaktoplysningerne uden at kunne kontakte hende.

Du kan sagtens logge dig ind på sugartdaters uden at betale (begrænset adgang ), så kan i ikke skrive sammen, men du kan se profilerne og alle oplysningerne, det gør jeg, hvis jeg så hører om en god pige som jeg kunne tænke mig så må jeg slippe slanterne hvis jeg vil have kontakt.

Det jeg bliver lidt stødt over er kommentaren "ingen gider åbenbart ud med det " Det er jo ingen selvfølge at man skal dele private oplysninger med andre.

The Rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor mange har ordnet hende uden gummi??

17

(hvilken type svar forventer du på det spørgsmål? Det er jo kun hende selv, der kan svare)

er der en der har hendes kontaktoplysninger? Jeg er meget interesseret.

Hilsen M

Det har jeg efterlyst længe. Men ingen gider åbenbart ud med det !

Skriv jeres egne kontaktoplysninger først, så kan det være, der er nogen, der vil hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mr. sving

hun kan jo kun kontaktes via sugardaters, så hvorfor vil man have kontaktoplysningerne uden at kunne kontakte hende.

Du kan sagtens logge dig ind på sugartdaters uden at betale (begrænset adgang ), så kan i ikke skrive sammen, men du kan se profilerne og alle oplysningerne, det gør jeg, hvis jeg så hører om en god pige som jeg kunne tænke mig så må jeg slippe slanterne hvis jeg vil have kontakt.

Det jeg bliver lidt stødt over er kommentaren "ingen gider åbenbart ud med det " Det er jo ingen selvfølge at man skal dele private oplysninger med andre.

The Rider

Helt enig. Som jeg læser deres kontakt-efterlysninger beklager de sig over at ingen rykker ud med en mail-adresse eller tlf-nummer.

Hvis hun ville kontaktes af ikke medlemmer af sugardaters.dk var hun jo nok at finde på fx. annoncelight.dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...