Maxxx6000 46 Skrevet 2. Juni, 2015 hvor mange har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diablo 32 Skrevet 3. Juni, 2015 har ikke været der endnu... men hun virker fræk, og sød at skrive med.Men tvivler på at hun burde have amatør status... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 3. Juni, 2015 har været der.....Tror du har ret...hun virker proff......men alligevel gør hun det uden gummi.....Jeg forstår simpelthen ikke hun ikke passer bedre på sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diablo 32 Skrevet 3. Juni, 2015 (edited) tja og at folk ikke passer bedre på sig selv.... Redigeret 3. Juni, 2015 af Diablo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakob.82 0 Skrevet 3. Juni, 2015 Hvor mange har ordnet hende uden gummi?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 3. Juni, 2015 Tør jeg ikke gætte på.....men efter som man selv skal have gummi med så tror jeg det er en del..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 3. Juni, 2015 (edited) Link https://sugardaters.dk/show?alias=SantasgirlHvilke er hendes priser? Redigeret 3. Juni, 2015 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 4. Juni, 2015 Jeg har givet 500kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakob.82 0 Skrevet 4. Juni, 2015 Hvor lang tid var det så for??;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 7. Juni, 2015 Nogen der har kontaktoplysninger på hende så man ikke skal omkring Sugerdaters ??. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 7. Juni, 2015 Hvor i landet holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 8. Juni, 2015 Hvor i landet holder hun til? Vejle, Syddanmark, Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mogms 80 Skrevet 8. Juni, 2015 Hun er i Fredericia og jeg gav 1000,-...:-( Med frakken på... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 9. Juni, 2015 Hun er i Fredericia og jeg gav 1000,-...:-( Med frakken på...For hvor lang tid?Er hun til det hele? Kys, anal, deep throath osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mediam 5 Skrevet 7. Juli, 2015 er der en der har hendes kontaktoplysninger? Jeg er meget interesseret.Hilsen M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 7. Juli, 2015 er der en der har hendes kontaktoplysninger? Jeg er meget interesseret.Hilsen MDet har jeg efterlyst længe. Men ingen gider åbenbart ud med det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 7. Juli, 2015 JerryTDu kan jo bare logge ind på sugardaters så har du hedes oplysninger.Men det gider du åbenbart ikke !!!!! the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 7. Juli, 2015 JerryTDu kan jo bare logge ind på sugardaters så har du hedes oplysninger.Men det gider du åbenbart ikke !!!!! the riderDet er jo ikke nok at logge ind. Problemet er nok at ikke alle vil betale for at få kontakt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 7. Juli, 2015 (edited) mr. svinghun kan jo kun kontaktes via sugardaters, så hvorfor vil man have kontaktoplysningerne uden at kunne kontakte hende.Du kan sagtens logge dig ind på sugartdaters uden at betale (begrænset adgang ), så kan i ikke skrive sammen, men du kan se profilerne og alle oplysningerne, det gør jeg, hvis jeg så hører om en god pige som jeg kunne tænke mig så må jeg slippe slanterne hvis jeg vil have kontakt.Det jeg bliver lidt stødt over er kommentaren "ingen gider åbenbart ud med det " Det er jo ingen selvfølge at man skal dele private oplysninger med andre. The Rider Redigeret 7. Juli, 2015 af The Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 7. Juli, 2015 Hvor mange har ordnet hende uden gummi??17(hvilken type svar forventer du på det spørgsmål? Det er jo kun hende selv, der kan svare)er der en der har hendes kontaktoplysninger? Jeg er meget interesseret.Hilsen MDet har jeg efterlyst længe. Men ingen gider åbenbart ud med det !Skriv jeres egne kontaktoplysninger først, så kan det være, der er nogen, der vil hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 7. Juli, 2015 mr. svinghun kan jo kun kontaktes via sugardaters, så hvorfor vil man have kontaktoplysningerne uden at kunne kontakte hende.Du kan sagtens logge dig ind på sugartdaters uden at betale (begrænset adgang ), så kan i ikke skrive sammen, men du kan se profilerne og alle oplysningerne, det gør jeg, hvis jeg så hører om en god pige som jeg kunne tænke mig så må jeg slippe slanterne hvis jeg vil have kontakt.Det jeg bliver lidt stødt over er kommentaren "ingen gider åbenbart ud med det " Det er jo ingen selvfølge at man skal dele private oplysninger med andre. The RiderHelt enig. Som jeg læser deres kontakt-efterlysninger beklager de sig over at ingen rykker ud med en mail-adresse eller tlf-nummer.Hvis hun ville kontaktes af ikke medlemmer af sugardaters.dk var hun jo nok at finde på fx. annoncelight.dk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg