Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor finder jeg et værelse som kan lejes på timebasis i københavnsområdet.

Damhus Boulevard kender jeg men har ikke kunnet leje et i 2 måneder nu, de bruger selv alle værelserne til udlandske piger

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jp i Rødovtr, men det er ikke på pt.

Jeg har vrugt tdet nogle gange, men har ikke kunnet få kontakt til dem i denne uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor finder jeg et værelse som kan lejes på timebasis i københavnsområdet.

Damhus Boulevard kender jeg men har ikke kunnet leje et i 2 måneder nu, de bruger selv alle værelserne til udlandske piger

The rider

Hsr været der to gange de sidste to måneder, så når man er heldig, lykkes det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jamen selv tak da.

priser skulle være:

200,- pr. time

700,- pr. dag

det er vel meget standard.

Del dette indlæg

Link til indlæg

PHD

Det skal jeg fortælle dig når jeg har været der.

Har booket tid til næste uge, venter accept og så må vi se

Det ser jo godt ud på billederne og prisen er den samme som i rødovre så vi får se

Del dette indlæg

Link til indlæg

har lige fået svar tilbage, de kan ikke booke en uge frem jeg skal maile dem igen 2 dage før jeg skal bruge rummet

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

har lige fået svar tilbage, de kan ikke booke en uge frem jeg skal maile dem igen 2 dage før jeg skal bruge rummet

the rider

​Hm den besked fik jeg, da jeg ville booke i Rødovre... Da jeg så forsøgte, hørte jeg ikke noget fra dem...

Glæder mig til at høre om din oplevelse... Om det lykkes, og hvordan stedet er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hm den besked fik jeg, da jeg ville booke i Rødovre... Da jeg så forsøgte, hørte jeg ikke noget fra dem...

Glæder mig til at høre om din oplevelse... Om det lykkes, og hvordan stedet er.

​Det er da surt, hvis man lige har fået sig arrangeret med en pige og en fridag :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er da surt, hvis man lige har fået sig arrangeret med en pige og en fridag :-(

En ræv har flere udgange... Hun kender et sted. Desværre var der kommet noget i vejen for hende, så det ikke blev til noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg brugte 2-3 uger på ikke at få et værelse i Rødovre og nu må jeg vente til næste uge for at høre om jeg kan få et værelse der sidst på ugen

Der kommer en på mandag der vil leje hele huset 1 eller 2 uger så vi må håbe han ikke kan lide hvad han ser.

Jeg har den fordel at pigen jeg skal være sammen med har god tid, bliver det ikke næste uge så bliver det forhåbentlig ugen efter

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...