Gæst Skrevet 2. Juni, 2015 Det er perfekt vejr, at være luder i! Ingen dårlig samvittighed, over at bruge en hel dag i sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 2. Juni, 2015 Dansk sommer i en nøddeskal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. Juni, 2015 Der findes ikke dårlgt vejr - kun dårlig påklædning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 2. Juni, 2015 DEHLIGT at have stranden for mig selv ved havbadet . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Juni, 2015 Det er perfekt vejr, at være luder i! Ingen dårlig samvittighed, over at bruge en hel dag i sengen. Til gengæld tilbydes kun missionær stillingen... jeg har hørt at det værker i knæene når det er højtryk i luften 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 2. Juni, 2015 Det er faktisk dejligt at løbe en tur i finregn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. Juni, 2015 Der findes ikke dårlgt vejr - kun dårlig påklædningI går havde jeg iført mig gummirøjsere regnfrakke og syd/vest og vejeret var stadig dårligtPlus til Bly (Var ved at skrive to tommeltotter op, indtil jeg indså at det kunne misforstås)for at finde det positive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg