Hop til indhold

Mon-Cherie - lidt for gamle fotos....

Featured Replies

Skrevet

Besøgte her i dag Katrine hos Mon-Cherie (http://www.mon-cherie.dk/) og havde set frem til at møde en 27 årige med " ultralange tøseben, flad mave, glat og velduftende mis" som der så fint står i annoncen. Ledsaget af nogle flotte fotos af en kvinde der ikke er for stor - ikke er for lille (jvf. min helt subjektive smag). Alt i alt, igen helt subjektivt, lige hvad jeg kunne bruge denne morgen:-)

Den virkelige verden lever ikke helt op til dette ideal.... Der er groet en del år på, siden teksten blevet skrevet, (nok plus 10-15 år), og tilsvarrende er volumen steget noget siden fotos blev taget.

Akten var som sådan god nok - masser af indlevelse - så ikke nogen kritik der. Og ikke kritik at Katrine som person på nogen måde.

Men jeg forstår ikke at en klinik som denne vælger at bruge denne markedsføring. Et spørgsmål til dette forum - er det også sådan i oplever denne klinik, eller blot en enlig svale? Og jeg er helt med på at tiden går - og når der står 25 år gammel så er det måske ikke helt rigtig.... meeen der må vel være en grænse...

Afslutningsvis- ingen kritik af Katrine som person, men jeg vil anbefale alle udbyder i denne del af verden at spille med nye og rigtige kort;-)

Hilsen

E

Skrevet

er det ikke lidt som en ejendomsmælger eller brugtvogs sælger, jeg synes at genkende nogle fælles træk :-)

Skrevet

Da jeg for nogen tid siden besøgte Katrine, opfordrede jeg hende til at få lavet nye fotos, som svarede til virkeligheden. Hun var langt kønnere og sødere end på billederne. Og hun var rar at være sammen med - imødekommende - moden - varm - medlevende. Vi talte også en del sammen under knepperiet, og jeg mener egentlig, at hun opfattede, at nye billeder måske ville være en god idé. - Når jeg "drømmer" om et nyt besøg hos Katrine, ser jeg ikke billederne. De forstyrrer. Jeg "tænker" hende og får lyst til et nyt besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.