Hop til indhold
indokarami

Maii Love - i nærheden af Randers - igen

Recommended Posts

Som nævnt her https://www.eroguide.dk/forum/topic/36974-maii-love-i-nærheden-af-randers/ var der 100% gentagelsesfare - og jeg besøgte Maii igen i går.

Maii var lige så stor en stjerne som gangen før og virkede endda frækkere og endnu mere tændt. Hun har styr på sit shizzle og det får man at mærke. Hendes blowteknikker er eminente og fik mig langt op på min nydelsesskala, faktisk helt i top.

Man får varmen sammen med hende og det er bestemt ikke sidste gang hun får lov til at "lege med mit termometer".... *badum ts*

Jeg tror jeg må bytte "gentagelsesfare" ud med "hooked"...... for hende kan man nemt blive afhængig af.

It's gonna cost me............ :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Indokarima.

jeg besøgte også Maii i går,hun er super skøn og en rigtig frækkert.

jeg fik lov at se Maii i sin nye Latexdragt.WAUUW siger jeg bare.

jeg er også tændt på meget mere.

Adolf.!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder da til, at Maii Love snart skal have et bette besøg, når hun kommer på de nordlige breddegrader igen:)

Jeg stemmer nu for, at hun uploader et billeder af sig selv iført den latexdragt som adolf nævner:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Anders85

Du kan godt begynde at glæde dig for Maii

Ser dejlig fræk ud i sin nye latexdragt

Jeg var godt nok tændt da jeg så Maii...Wauuw

Kh adolf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Der skulle vel ikke kunne gives et link til hendes annonce? Hun lyder yderst interessant! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skulle vel ikke kunne gives et link til hendes annonce? Hun lyder yderst interessant! :-)

​Der er link i min første anmeldelse af dejlige Maii - allerøverst i denne tråd :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...