Hop til indhold

Maii Love - i nærheden af Randers - igen

Featured Replies

Skrevet

Som nævnt her https://www.eroguide.dk/forum/topic/36974-maii-love-i-nærheden-af-randers/ var der 100% gentagelsesfare - og jeg besøgte Maii igen i går.

Maii var lige så stor en stjerne som gangen før og virkede endda frækkere og endnu mere tændt. Hun har styr på sit shizzle og det får man at mærke. Hendes blowteknikker er eminente og fik mig langt op på min nydelsesskala, faktisk helt i top.

Man får varmen sammen med hende og det er bestemt ikke sidste gang hun får lov til at "lege med mit termometer".... *badum ts*

Jeg tror jeg må bytte "gentagelsesfare" ud med "hooked"...... for hende kan man nemt blive afhængig af.

It's gonna cost me............ :)

Skrevet

Hej Indokarima.

jeg besøgte også Maii i går,hun er super skøn og en rigtig frækkert.

jeg fik lov at se Maii i sin nye Latexdragt.WAUUW siger jeg bare.

jeg er også tændt på meget mere.

Adolf.!

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående. 

Hun er sgu en stjerne.;-)

Redigeret af Usa

Skrevet

Det lyder da til, at Maii Love snart skal have et bette besøg, når hun kommer på de nordlige breddegrader igen:)

Jeg stemmer nu for, at hun uploader et billeder af sig selv iført den latexdragt som adolf nævner:)

Skrevet

Hej Anders85

Du kan godt begynde at glæde dig for Maii

Ser dejlig fræk ud i sin nye latexdragt

Jeg var godt nok tændt da jeg så Maii...Wauuw

Kh adolf

• 2 weeks later...
Skrevet

Der skulle vel ikke kunne gives et link til hendes annonce? Hun lyder yderst interessant! :-)

Skrevet
  • Author

Der skulle vel ikke kunne gives et link til hendes annonce? Hun lyder yderst interessant! :-)

​Der er link i min første anmeldelse af dejlige Maii - allerøverst i denne tråd :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.