Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har faktisk aldrig fået kropsmassage af en thai ! Egentlig tænder jeg ikke rigtig på thaipiger, men når jeg læser anmeldelserne herinde, så synes jeg efterhånden, at jeg er nødt til at blive en erfaring rigere i en ny arena. Men damn, der er alt for mange thai-steder at vælge imellem..!

En afgørende faktor vil være, at hun er ekstra opsat på at pirre og tænde mig analt, og også gerne mere end bare "pirring" ;) 

Kan nogle af jer thai kendere anbefale et sted og måske endda en pige?

ps: Det haster, og jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse.

mvh. thai jomfru :)

Skrevet

Jeg har faktisk aldrig fået kropsmassage af en thai ! Egentlig tænder jeg ikke rigtig på thaipiger, men når jeg læser anmeldelserne herinde, så synes jeg efterhånden, at jeg er nødt til at blive en erfaring rigere i en ny arena. Men damn, der er alt for mange thai-steder at vælge imellem..!

En afgørende faktor vil være, at hun er ekstra opsat på at pirre og tænde mig analt, og også gerne mere end bare "pirring" ;) 

Kan nogle af jer thai kendere anbefale et sted og måske endda en pige?

ps: Det haster, og jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse.

mvh. thai jomfru :)

​Bedste bud må være Gorn Massage , ejeren hedder Wan ,en ældre glad kvinde som ifølge flere anmeldelser er "meget" grundig med at massere 2éren.  tlf. 33262288

Skrevet

Ja Wan kan jeg også anbefale, hvis du kan acceptere en lidt ældre kvinde, Hun er morsom at være på besøg hos, og hvis du oplyser, at du ønsker hun skal havde fokus på 2 ern

så gør hun det med glæde. og hendes HJ er godt.

Skrevet
  • Author

Tak for input. Jeg skal nok få hende besøgt snart. Blev desværre nødt til at rejse nogle dage, og nu har jeg sgu fået en bums på røven! Dårlig timing... så der går lige nogle dage ;-)

Jeg kan i øvrigt ikke finde hendes annoncer eller website, hvor jeg kan se åbningstider?

Skrevet

Hej ServiceM  Gorn massage Kingosgade 13, Kbh. V mener jeg. Hun har normalt åbent fra kl. ca. 10.00 - 21.00 så vidt jeg husker. Mener hun har annonce i Ekstra Bladet  

God fornøjelse, glæder mig til at høre din oplevelse med Wan

Skrevet

Gorn Velvære Studio

33 26 22 88           32 22 35 90
Gorn Velvære Studio Kingosgade 15, kld. th., 1818 Frederiksberg C

Redigeret af The Rider

Skrevet

har været hos Gorn mange gange efterhånden, og hun kan bestemt anbefales, 

dog skal man lige være opmærksom på hun ikke er nogen vårhare mere :-)

Skrevet
  • Author

Tak.

Ja, jeg er klar over, at hun åbenbart ikke er helt ung og sprød. Heldigvis tæller erfaring og kompetence ret så meget i min bog, når det kommer til kropsmassage :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.