Hop til indhold

Recommended Posts

Aften 

jeg var der for fjorten dage siden. Havde ringet til aroma under luk og blev lokket med lækker ung pige i kirkedammen.

Stedet er ok diskret med indgang i enden af en blok  i en kælderhals.

Det skete  så ikke, blev anvist en briks og ved siden af forhænget lå en ladyboy og så tv med lyd på FEDT.

Siger lidt om stedet.

Der kom ingen lækker thai men derimod mutter selv og jeg fik en flad massage til 300kr. Samt tilbud om ekstra men der havde skuffelsen over damen og de ringe omgivelser overmandet mig. Så det blev ved massage.

Hele herligheden ser ud til at huse adskillige beboere. Så hvis jeg skal derud igen er det kun hvis en af i andre finder en guldklump.

venligst 8000

ps fik oplyst at der er døgnåben som eneste thai sted i byen efter centrum er lukket.

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Hør 8000, du har skrevet et identisk indlæg i en anden streng, 'Nina Marselisborg Alle'

Hvilket af stederne taler du om?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 8000 hvordan så denne trans ud,  var det en ladyboy, hvordan er stedet er det på en massage briks eller på madras på gulvet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften

sorry forvirringen. Grunden til det skrevne i ninas streng er at der blev spurgt en del ind til Georg og kirkedammen. Georg har jo jobbet hos Nina som mange ved og der blev skrevet  at  hun nu er i kirkedammen. Der gav jeg mine erfaringer og vupti med copyright og paste så var der næsten en identisk anmeldelse.

1 denne handler om kirkedammen

2. Jeg har heller aldrig mødt en trans hos Nina 

3. Jeg så ikke meget til denne ladyboy hun lå bagved og gloede tv. Men mon ikke at hun kan dresses lækkert op. Der var en briks og 2 madrasser i det rum jeg var i. Men mener at der også er et større rum inde bagved.

sorry forvirringen

venligsr 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kirkedammen 9 har i hvertfald to rum, begge med både briks og madrasser

Jeg har mødt to trans der, den ene pre-op den anden post-op. Ring og spørg hvem der har "vagt"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kirkedammen 9 har i hvertfald to rum, begge med både briks og madrasser

Jeg har mødt to trans der, den ene pre-op den anden post-op. Ring og spørg hvem der har "vagt"

​pre-op/post-op:shock:??????????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

pre-op (=med tissemand)

post-op (=med fisse, tissemand fjernet, av)

​Tak for info peterhansenx:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gutter.

Lang tid siden jeg har bidraget med indlæg, da jeg de sidste par steder syntes det var skuffende.

Men nu ville jeg lige prøve igen, og det var en dejlig 1. gangs oplevelse dette sted.

Døren blev hurtig åbnet, af en sød pæn lille og ung thai pige. Hun fører mig ind i rummet til venstre. Jeg aftaler massage med HJ, med option på BJ. Hun er ganske pæn, faste former, pænt langt hår. Smilende, men ikke det store ordforråd. Hun giver en 'ok' massage, prøver det bedste, men kan godt føle det nok ikke er hendes spids kompetance :-).

Hun begynder ganske langsom at pirre mig på ballerne, indimellem massagen på ryggen og benene. Hun røre nosser og lidt stang, og baghullet pirres også. Hun står ved mit hoved og jeg drister mig til at holde og befamle hende på hendes lille flotte røv. Nøjjj jeg syntes det var dejlige former, men jeg fandt ud af at det ikke var lovligt et berøre hende i fissen og under trusserne.

Hun bliver ved med den dejlige berøring og jeg prøver at skubbe bagen op imod hende. Hun forstår, at  jeg gerne vil have mere af berøringen i bagen, og prøver at få hende til at liste hendes finger indenfor. Hun griner lidt, men hun gør det ikke.

Ok tænker jeg, måske hun venter lidt. Så jeg nyder det bare, og spørger 2 gange mere om den finger, men tror sgu ikke hun vil.

Jeg bliver vendt om og får tilbudt BJ for 200kr mere, prøver at aftale 700kr ialt, men nej. Så jeg nøjes bare. Men hold da op jeg alligevel blev overrasket. Hun massere pik og nosser, kilder mig i bagen. Pludselig lægger hun hendes kønne ansigt helt tæt på pikken. Hun giver det lidt slik på stangen, op og ned, lige så stille. Pirre med tungen lige ved hovedet. Jeps det er dejligt. Hun giver dejlig handjob og giver slik igen. Efter et par min, sutter hun på min brystvorte, det var sgu frækt og efter lidt mere massage, kommer jeg i flot stil. 

Hun er smilende og dejlig, super god oplevelse. Får et glas vand og et lille klem. Jeg takker og roser hende.

hun ville ikke sige et navn, hun blev kaldt, men til sidst nævnte hun " Lucky"

PS: der var fint rent, håndklæderne duftede af sæbe :-))

j

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...