gerog 9289 Skrevet 1. Juni, 2015 Nogen der har besøgt hende her?https://annoncelight.dk/showad/183519 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 1. Juni, 2015 Hej Jeg arbejder lidt på det ....hmmmmVender tilbage når hun er kneppet!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 1. Juni, 2015 godt tur luketror jeg har været ved hende for et stykke tid siden i valbysød pige - meget sexglad og tager kalorius helt til rodener dog ikke helt sikker på det var hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 1. Juni, 2015 godt tur luketror jeg har været ved hende for et stykke tid siden i valbysød pige - meget sexglad og tager kalorius helt til rodener dog ikke helt sikker på det var hendebillederne giver 0 resultater med tineye... men derfor kan hun jo stadig have brugt nogle andre billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 2. Juni, 2015 jeg er helt sikker på at jeg kan kende billedet - fandt hende på annoncelight for ca 6 mdr siden sammen med en anden pige - en fræk tur ;.) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. Juni, 2015 Ja, hun skal lige besøges, har et sted tæt på Nyhavn - I'm off Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 2. Juni, 2015 Drenge, Sidder nu her helt flad og lidt små glad, bollerne er tømte så man tvivler på de kommer sig!,,,Hun gir sku det bedste blow, og det er tydligt hun nyder det i fulde drag ...og meget af det;)Det er uden problem for hende at tage mine 20 til roden og hold da kæft hun kan bli ved....hun siger med forbehold og gag og slug kun ved kemi ..... Den havde vi skød det hele dybt;)Hun red mig dejligt og nød at få den bagfra... Men jeg måtte sku tilbage til deep Throat gag Har sjældent kneppet så meget hals, og så er hun en glad semi amatør... Hun køre det her ofte;)Lille pige med stor vilje og som hun sagde på vej måske jeg skal ha nye bryster... Ja men fuck det;)Drenge hun er her kun i aften med , ved Nyhavn og dejligt diskret at ankomme .go go 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Lick me 86 Skrevet 2. Juni, 2015 Er blow med eller uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 2. Juni, 2015 Er blow med eller uden?Svært at sluge med ... Prøv at læse både indlæg og annoncen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. Juni, 2015 (edited) Drenge, Sidder nu her helt flad og lidt små glad, bollerne er tømte så man tvivler på de kommer sig!,,,Hun gir sku det bedste blow, og det er tydligt hun nyder det i fulde drag ...og meget af det;)Det er uden problem for hende at tage mine 20 til roden og hold da kæft hun kan bli ved....hun siger med forbehold og gag og slug kun ved kemi ..... Den havde vi skød det hele dybt;)Hun red mig dejligt og nød at få den bagfra... Men jeg måtte sku tilbage til deep Throat gag Har sjældent kneppet så meget hals, og så er hun en glad semi amatør... Hun køre det her ofte;)Lille pige med stor vilje og som hun sagde på vej måske jeg skal ha nye bryster... Ja men fuck det;)Drenge hun er her kun i aften med , ved Nyhavn og dejligt diskret at ankomme .go goHun skriver hun er 30, men ligner en på 20 år..Hvordan vurdere du hende, ligner hun mere en på 20-25 end en over 30 ???Og, hvordan er hendes bryster ? Redigeret 2. Juni, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 2. Juni, 2015 Det er ik brysterne der skal fokuseres på...hvis du er bryst man find en anden;) Men du går glip af en et fandens godt blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 23. Marts, 2017 Nu er de vokset med fylde og ynde ved naturlig vækst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 23. Marts, 2017 Hvis Hun (Du?) stadig er GP, så smid da gerne et link, så vi kan se hvem der tales om, siden annoncen er næsten 2 år gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 23. Marts, 2017 Jeg kan henvise til du henvender dig i en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg