Hop til indhold

Recommended Posts

Guest anders Jensen

godt tur luke

tror jeg har været ved hende for et stykke tid siden i valby

sød pige - meget sexglad og tager kalorius helt til roden

er dog ikke helt sikker på det var hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

godt tur luke

tror jeg har været ved hende for et stykke tid siden i valby

sød pige - meget sexglad og tager kalorius helt til roden

er dog ikke helt sikker på det var hende

​billederne giver 0 resultater med tineye... men derfor kan hun jo stadig have brugt nogle andre billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

jeg er helt sikker på at jeg kan kende billedet - fandt hende på annoncelight for ca 6 mdr siden sammen med en anden pige - en fræk tur ;.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, hun skal lige besøges, har et sted tæt på Nyhavn - I'm off ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Sidder nu her helt flad og lidt små glad, bollerne er tømte så man tvivler på de kommer sig!,,,

Hun gir sku det bedste blow, og det er tydligt hun nyder det i fulde drag ...og meget af det;)

Det er uden problem for hende at tage mine 20 til roden og hold da kæft hun kan bli ved....

hun siger med forbehold og gag og slug kun ved kemi ..... Den havde vi skød det hele dybt;)

Hun red mig dejligt og nød at få den bagfra... Men jeg måtte sku tilbage til deep Throat gag ;)

Har sjældent kneppet så meget hals, og så er hun en glad semi amatør... Hun køre det her ofte;)

Lille pige med stor vilje og som hun sagde på vej måske jeg skal ha nye bryster... Ja men fuck det;)

Drenge hun er her kun i aften med , ved Nyhavn og dejligt diskret at ankomme .go go

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er blow med eller uden?

​Svært at sluge med ... Prøv at læse både indlæg og annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Drenge,

Sidder nu her helt flad og lidt små glad, bollerne er tømte så man tvivler på de kommer sig!,,,

Hun gir sku det bedste blow, og det er tydligt hun nyder det i fulde drag ...og meget af det;)

Det er uden problem for hende at tage mine 20 til roden og hold da kæft hun kan bli ved....

hun siger med forbehold og gag og slug kun ved kemi ..... Den havde vi skød det hele dybt;)

Hun red mig dejligt og nød at få den bagfra... Men jeg måtte sku tilbage til deep Throat gag ;)

Har sjældent kneppet så meget hals, og så er hun en glad semi amatør... Hun køre det her ofte;)

Lille pige med stor vilje og som hun sagde på vej måske jeg skal ha nye bryster... Ja men fuck det;)

Drenge hun er her kun i aften med , ved Nyhavn og dejligt diskret at ankomme .go go

​Hun skriver hun er 30, men ligner en på 20 år..

Hvordan vurdere du hende, ligner hun mere en på 20-25 end en over 30 ???

Og, hvordan er hendes bryster ?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvis Hun (Du?) stadig er GP, så smid da gerne et link, så vi kan se hvem der tales om, siden annoncen er næsten 2 år gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...