Hop til indhold

xxl frækkert

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt hende for 1,5 -2 år siden, dengang i hendes private bolig (lidt specielt, da jeg har op til flere, oven i købet kvindelige  bekendte i det direkte naboskab ...).

Alt i alt en ok oplevelse, men dels er hun en pige, der på en måde fylder meget - ikke så meget rent fysisk, men hun har et noget bestemt væsen ...), og dels havde jeg på fornemmelsen, at hun er mere til den hårde side - som ikke interesserer mig så meget ..... Ikke sådan at forstå, at hun ikke tilbyder blide former, men der var sådan en fornemmelse, at hun nok ikke tændte så meget på det ...

Det hele med gummi, naturligvis, kunne dog komme på hendes bryster. Vi snakkede sådan set også fint og ukompliceret sammen, men - for mig ! - manglede GF-oplevelsen. Det er vel i alt nok et spørgsmål af personlige præferencer ... hvis du er til de mere håndfaste piger, kan hun sikkert anbefales.

Derfor (og lidt pga.mine bekendte i naboskabet) kom jeg der ikke igen - udelukkende af personlige grunde. Prisen husker jeg ikke nøjagtig, men den var rimelig  - ellers vile jeg nok huske det :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.