Hop til indhold
DJX

PD Kjellerup

Recommended Posts

Lytter lige med her :), synes dog at prisen på Eva er høj da hun ikke tilbyder kys, så det bare fransk/dansk med gummi. Men ud fra billederne og beskrivelsen skulle hun jo også være en yderst smuk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet Jannie og hun er en rigtig dejlig pige. Må dog sige at jeg har også haft fornøjelsen af både Christina og Mascha, dog hver for sig.

Jeg må sige at jeg er ikke taget fra nogle af dem med tanken om at det kun skulle være den ene gang.

Så hvis det passer ind og pengene er der vil jeg ikke tøve hos nogen af dem igen.

Mvh en meget tilfreds kunde som de ser igen når muligheden byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa herinde, jeg har netop oprettet min bruger for at meddele, at jeg fra nu af kører solo. Og så jeg så sødt var omtalt herinde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må man håbe at direktionen i P D husker at slette Jannie s profil , billeder mm , det har de jo lidt svært ved nogle gange :-D

Og stort held og lykke til Jannie fremover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jannie

Forstår god at du har forladt "den synkende skude".

Der er efterhånden kun en overvægtige Christinna  og "gamle"  Mascha/Maria tilbage, pigerne flygter derfra

gad vide hvorfor, rygterene svirer, der er heldigvis andre steder og det gamle PD kører "på fulde knald". 

Redigeret af Ledvogter
Ingen private adresser, tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Hov-hov, der skam stadig den fantastiske Sandra, som standhaftigt tager toget fra København for at forkæle os med et potpourri frække ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jannie

Forstår god at du har forladt "den synkende skude".

Der er efterhånden kun en overvægtige Christinna  og "gamle"  Mascha/Maria tilbage, pigerne flygter derfra

gad vide hvorfor, rygterene svirer, der er heldigvis andre steder og det gamle PD kører "på fulde knald". 

jeg kører solo fra nu af, min baggrund for dette vil jeg for så vidt muligt holde for mig selv ;-) 

jeg vil dog annoncere herinde og andre steder, hvis jeg er i et hus fra tid til anden, såsom ved Haderup Pigerne i morgen (mandag). Der udover vil det fremover være muligt at aftale noget med mig via EG (herinde i privat besked) ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...