Hop til indhold
HG Wells

Bedste thai massage i midtjylland?

Recommended Posts

Hej guys

Jeg synes det godt kan være lidt svært at finde frem til fede thai steder. Det er ikke dem alle sammen, der er lige gode til at reklamere for sig selv. Så derfor spørger jeg her: hvad synes folk på siden her, er det bedste sted at få thai massage i midtjylland (med evt. mulighed for mere end bare massage)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, der er flere af Thai-stederne, der ikke reklamerer så meget - måske fordi kunderne kommer af sig selv, da de ved at de næsten altid for en god oplevelse - men prøv at kigge lidt på Thailisten Vest:

https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=56.032157,10.022278&msa=0&spn=1.28139,3.56781&mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q

Jeg var netop forbi Ravnstrup, hvor jeg mødte en lille lettere buttet, moden, men køn Thai-pige med nogen god nødder hun hele tiden stak op i hovedet på mig, så jeg kunne sutte på de frække store nippler :wink:

Vi startede med lidt massage på briksen, før hun gik over til lidt mere intensiv pirrende penismassage, hvorunder hun opfordrede mig til også at pille lidt ved hende. Hun blev herunder lidt liderlig og ville deværre alt for hurtigt have mig over på sengen til lidt blow og samleje i missionærstilling og her kunne jeg mærke at hun gerne ville gøre det med samlede ben, så hun rigtig kunne klemme sammen om mig - og det skulle hun da have lov til og snart kunne jeg mærke at hun kom. Jeg fik hende nu lidt om på siden igen, så jeg bedre kunne styre tempoet og målrette mine stød. Hun var dejlig tilpas stram og jeg blev lidt ekstra liderlig af at hun var så moden, så jeg måtte holde lidt inde med mine stød, forsøgte at holde mig i lang tid uden at støde, men så fik den hele armen i en lang orgasme, hvor jeg bare blev ved og ved med at pumpe til jeg ikke havde mere. Hun var bagefter også noget imponeret over at jeg havde fyldt så meget i kondomet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...