Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej skal indenfor de næste par uger til Hillerød....er der nogen steder som kan anbefales med god massage....evt. med lidt ekstra??

synes det er længe siden der er skrevet noget om nogen af de steder der er..

Skrevet

Et skud fra hoften: Bangkok i Helsingørsgade.

Alternativt, efter anmelselser at dømme: Meena i Frederiksværksgade, der mere er et bordel end et massagested. Jeg har aldrig set anmeldelser af thaistedet på hjørnet af Langesgade og Jernbanevej.

Skrevet

Jamen Bangkok kan anbefales, super massage og jeg tror ikke nogle af pigerne er bange for at tilbyde lidt ekstra, hvis du også trænger til det, har selv fået det tilbudt i forb med en gang massage, men ønskede det ikke, men det blev massagen ikke dårligere af..

Skrevet

Der ligger en 4-5 thaimassage steder i Hillerød. Bangkok og Meena har jeg været mange gange, og du kan altid få fuld pakke begge steder. De andre steder har jeg ikke besøgt, men har hørt at i hvert fald et af stederne er der 100% fokus på massage og ingen extra ydelser af nogen som helst slags.

Ejeren af Bangkok er pivfræk, og kører i en Audi TT der holder omme i gården. Desværre giver hun ikke massage.

Redigeret af Byggemandbob

Skrevet

Der ligger en 4-5 thaimassage steder i Hillerød. Bangkok og Meena har jeg været mange gange, og du kan altid få fuld pakke begge steder. De andre steder har jeg ikke besøgt, men har hørt at i hvert fald et af stederne er der 100% fokus på massage og ingen extra ydelser af nogen som helst slags.

​Er det den, der ligger i nærheden af den gamle Slotskro i Frederiksværksgade lige over for slottet? Eller er det et fejlskud?

Redigeret af Borende X

Skrevet

​Er det den, der ligger i nærheden af den gamle Slotskro i Frederiksværksgade lige over for slottet? Eller er det et fejlskud?

Mig bekendt ligger der ikke noget der. Udover Bangkok og Meena, kender jeg stedet nede ved siden af Patats pizzaria, tæt på Bangkok, og så et sted længere nede mod stationen, på hjørnet ved Langesvej. Har ikke været nogen af stederne, men mener at det var det sted på hjørnet hvor der ingen extra ydelser var, f.eks var der også en avis artikel om dem, og problemer med liderlige mænd.

Ingen af dem annoncerer nogen steder heller, men der gør Bangkok jo heller ikke, så..

Redigeret af Byggemandbob

Skrevet

Mig bekendt ligger der ikke noget der. Udover Bangkok og Meena, kender jeg stedet nede ved siden af Patats pizzaria, tæt på Bangkok, og så et sted længere nede mod stationen, på hjørnet ved Langesvej. Har ikke været nogen af stederne, men mener at det var det sted på hjørnet hvor der ingen extra ydelser var, f.eks var der også en avis artikel om dem, og problemer med liderlige mænd.

​Jep, den på hjørnet af Langesvej har jeg set, da jeg drog til Bangkok. Jeg har senere set, at der er kommet en til, der på kortet er længere mod nord i forhold til Langesvej.

Den, jeg taler om, ligger faktisk skråt over for Meena – med bussen ud af byen på venstre hånd lige før, du har Meena på højre over det lille butikstorv.

Skrevet

Hvor meget koster det hos meena egentlig? Altså kun sex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.