Hop til indhold
KF

Hjælp til notifikationer

Recommended Posts

Hey

Jeg døjer med at få det med notifikationer til at virke ordentligt.

Jeg får en notifikation hvis nogen liker noget, men ikke hvis nogen poster i en tråd jeg deltager i. Og der ér flueben i "A notification when new content is posted".

Er det ikke meningen man kan få en notifikation, når der postes i en tråd man deltager i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Jeg døjer med at få det med notifikationer til at virke ordentligt.

Jeg får en notifikation hvis nogen liker noget, men ikke hvis nogen poster i en tråd jeg deltager i. Og der ér flueben i "A notification when new content is posted".

Er det ikke meningen man kan få en notifikation, når der postes i en tråd man deltager i?

​Mener du notifikationer pr. email eller bare notifikationer på sitet (klokkeikonet oppe i højre hjørne)?

Jeg får stadig notifikationer på sitet, men siden opdateringen har jeg ingen notifikationer fået pr. email, også selvom alle flueben er slået til under indstillinger. Er jeg den eneste? :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen problemer med at få notifikationer på sitet. Jeg får også e-mail, når nogen sender PM til mig, men her fra bliver det underligt. Fra en af dem, der sender mig PM Får jeg den som promovering, dette vises ikke på skærmen på iPad/iPhone. Fra en anden kommer det som primære og bliver vist på skærmen. Jeg bruger Gmail - hvorfor den forskel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...