Hop til indhold
Denver

Hvad skal prøves i Fuengirola?

Recommended Posts

Hej

Jeg skal til Fuengirola om et par uger og har mulighed for at se byen lidt på egen hånd.. Hvor skal man gå hen for at få og se lidt action som involverer det andet køn? Jeg kender slet ikke området, så håber I kan være behjælpelige.

pft.

mvh

Denver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der er ikke så vildt meget gang i den som man skulle tro. Var inde et sted der hed Strak99 eller noget i den retning, der var lidt turistfælde over det.

Så jeg lade en ny strategi, der var en del engelske kvinder (fra 35 år og opefter) både i hotellets cocktailbar og på de omkring liggende barer. Det kostede lidt drinks, men både sjover og mere givtig. Og de engelske kvinder er slet ikke så kedelig, når de først er varmet op *SF*

God fornøjelse

Pite

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg skal til Fuengirola om et par uger og har mulighed for at se byen lidt på egen hånd.. Hvor skal man gå hen for at få og se lidt action som involverer det andet køn? Jeg kender slet ikke området, så håber I kan være behjælpelige.

pft.

mvh

Denver

Fuengirola

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Tak for svarene

Øv. Jeg havde håbet på at Estark, var min redning.. Desværre virker linket ikke, i den tråd som Ratata refererer til og når man søger efter det, på det store world wide web, virker det mest af alt som om, at stedet er lukket..

Der er ikke andet for end at prøve sig frem, et eller andet må der være noget fornuftigt som kan bruges.. Kan virkelig ikke overskue rødmosset forsømte engelske kvinder, når jeg er på ferie:)

/D

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Estark 92 er nu lokaliseret og man må sige, at udefra er det yderst diskret skiltet, kun afsløret af den store dørmand, som vil få selv den mest stive englænder til at lidt slappe af.. Der er fri garderobe (inkl værdiopbevaring) og indgang, samt hæveautomat.

Efter garderoben jogger man lige ind i hjertet af etablissementet, det store diskorum, hvor der er stænger til shows langs den ene langside og bar på den anden. Taget i betragtning af hvad man ellers kan få alkohol til i dette land, føltes det mest som om, at jeg på en eller anden måde var havnet i Sverige.. En G&T 12 euros, bevares så blev der heller ikke brugt målebæger, men noget af en kontrast til den øl, som jeg fik for 60 cents, 300 meter væk nede ved Strandpromenaden.

Man må sige de spiller på hele farveladen på estark, der var repræsentanter fra de fleste lande for henholdsvis Sydamerika og Europa, der var ca. 30 flotte  damer og kun mig! (plus en til, men han lignede en, der havde brugt alle pengene baren i stedet). Jeg var godt nok imponeret, sjældent har udbuddet været så stort og flot på samme tid, så smilet var stort mens jeg omsatte min G&T, lyttende til en elendig playlist..

Bagsiden ved sådan et flot udsyn og ingen kunder er, at damernes indre haj gen bliver aktiveret og det jo ikke til at holde ud at efter to fraser om navn og oprindelsesland, så er tredje spørgsmål ladydrink? Havde en ladydrink nu været til en fornuftigt pris ville jeg overvejer det, men jeg nægter at betale 20 euro for et glas passionsfrugtjuice, som de alligevel heller ikke kan lide.

Men det var så kønt at kigge på, så jeg proppede en ladydrink(danskvand) i mig selv og nød at være kongen, som alle lige skulle hen og røre ved og omvendt, som det er en Kongens ret:-) Det kunne jo ikke fortsætte, så da Miss Føniks kom til audiens, og tredje spørgsmålet var "snakker du norsk?", var jeg solgt.. Så istedet for dårlig spansk, tysk og engelsk, blev samtalen nu ført på dårlig norsk. Miss Føniks som har karibisk mor og norsk far og en utroligt velskruet fitnesskrop, uden det kom over i bodybuilderkroppen, den var trænet på den velholdte måde og har fået eftermonteret faste fordele. Efter længere tids snak, måtte vi jo op og se hendes værelse.

WDet fungere ligesom på Darlings i Prag, at man går ud til en elevator, her får man udleveret lagen(håndklæde koster 3 euro ekstra, men kan anbefales), inden turen går optil pigens værelse. Til forskel fra Darlings er det her pigens eget værelse, som hun betaler 80euro for i døgnet. Det giver lidt mere GF stemning, når man ligger og rode rundt mellem pigernes egen pyntenipstingeltangel.

Der er eget bad til alle værelserne og det var inde på det, der var seancens første stop. På badeværelset var der et bedet, som jeg blev bedt om at sidde overskrævs på, ikke den mest yndige position man kan finde sig selv i, men mest af alt spændt på hvad der nu skulle ske. Til information, selv om man er i Spanien, bliver vandet i det varmerør, koldt når det ikke bliver brugt og det var ik lige noget Miss Føniks tog højde for, i den undervognsbehandling jeg nu fik.. Så hende igang med begge hænder, kombineret med mig som prøver at holde balancen på bedetet og slippe væk fra de kolde stråler, må det have set komisk ud.. Jeg havde valgt en halv time til 75 euro, som missFøniks en enkelt gang prøvede at forhandle op til en time, som ville koste 150 euros.. Til gengæld var alt så også tilladt efter ganske udemærket blæs, dog med kondom på.. Så der var gang i alle tre huller og til sidst fik jeg lov til at lave glasurren ud over chokoladekagen, med eftermonteret fordele.

Efterfølgende havde jeg en times seance med naturligt smukke Julietta fra Romanien, men den kan i få en anden gang;-)

Alt i alt en lækker oplevelse som jeg kun kan anbefale, hvis man kommer på disse kanter, det er turistet og hajerne er der.. Skal jeg sammenligne det med noget, er estark en kombination af FKK Paradise i Frankfurt og Darlings i Prag, bare mindre.

Det var alt for nu:-)

Redigeret af Denver

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Alt i alt en lækker oplevelse som jeg kun kan anbefale, hvis man kommer på disse kanter, det er turistet og hajerne er der.. Skal jeg sammenligne det med noget, er estark en kombination af FKK Paradise i Frankfurt og Darlings i Prag, bare mindre.

Det var alt for nu:-)

​Du mener FKK Palace i FFM ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tusind tak for en rapport fra et sted, der ikke tidligere er indgående  beskrevet her på EG, og som mange danskere faktisk må have mulighed for at besøge på en Spanienstur.

Tak for det :-)

Og og gerne mere fra området, hvis du oplever mere :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Nille, jeg snakkede med flere af pigerne dernede, som sagde at de primært arbejdede på FKK klubber i Tyskland, men de tog Spanien for at "blande" ferie med forretning. Nogle bliver kun for en uge eller to, andre bliver i flere måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan med fordel hente ugeavisen "SUR in English" på turist bureauet--

Ugeavis på engelsk med annoncer bagerst, bla til diverse "casa" også private GP i mellem.

I selve Fungirola kan "Fungirola port / Tony's" anbefales - indretteet i lejlighed - dog maks 3 at vælge imellem - men har altid mødt super service der. 45 min = 50€ kan anbefales

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige selv været en tur til Fuengirola og vil klar anbefale Tony´sted.

Der er ordnede forhold og fantastiske priser, jeg selv fik 45 min blandet bolsjer for 50 Euro. Det var en latina kvinde (dominikanske Republik) som havde god krop og nogle rigtig lækre bryster. Der var ingen grænser inden for det almindelige sex (er ikke selv til noget kinky) og hun suttede pik som en drømer

http://www.adultguide.es/fuengirolaport.html

Hvis man skal have lidt vejledning til at finde stedet så er det mellem London pub og hotel Pyr derefter et par hundrede meter op af gaden , næsten op til lyskurven og så til højre ved en gul bygning hvor det er første opgang

Tony er engelsk så man kan sagtens ringe til ham

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Smokehat

Når tågen letter så check mine links lidt tidligere i tråden - så sparer du turen til turistbureauet :-)

Linket til Passion har iøvrigt idag mere end 2800 hits på Fuengirola - der er et marked der som det er svært at forestille sig - og priserne er MEGET billigere hvis man går til de spansktalende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt sted at starte er på følgende link: 

www.euroweeklynews.com/virtual-ewn/costa-del-sol-virtual-ewn/    (Tjek annoncerne på de sidste sider af den virtuelle avis ;)  )

Tidligere kunne "Sur in english" også anvendes, med der er meget få annoncer der p.t.:

http://www.surinenglish.com ( kig under Classified Adds )

Redigeret af Amarstang2770

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...