Hop til indhold

"Fotoklubben"

Featured Replies

Skrevet

Lidt fra nostaligen... http://xhamster.com/movies/1340233/danish_girls_casting_tape.html

Og så en efterlysning - nogle som ligger inde med tilsvarende klip/videos - hører jeg gerne. Evt som pm
Der foregik jo også andre ting hos H - ved dog ikke om det også gjorde i den periode, hvor ovenstående er fra. Er lidt før min tid :-)
Findes der overhovedet ikke tilsvarende steder i dag?

Lægger min efterlysning her - da jeg havde mange hygge/hyrde-stunder m. nogle af H's piger. Men hører den til andet steds, så må admin gerne flytte.

Dressmann

Skrevet

Ja det var tider, har også haft fornøjelsen af H s piger. Bl.a da de var i Tåstrup, der kunne man lav aftale om at kneppe dem.

Har også taget private billeder med eget kamera af dem, hjemme hos H.

Er sikker på at H også var ivolveret i Excuse Me, videoerne som også kan findes på Xhamster.

Ja hvor mon de er idag, og er nogle stadig i brancehn, er meget hooked på at møde dem igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.