Hjorringfyren 0 Skrevet 30. Maj, 2015 Hej har en fræk fantasi ved at prøve noget Goldenshower hvor jeg modtager .. Hvordan fungere det i praksis .. Tænker pigen ved jo ikke på forhånd man kommer .. Tisser hun i munden på en eller bare på kroppen.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14207 Skrevet 30. Maj, 2015 Jo, pigen ved du kommer, det skal bestilles i forvejen, så man kan nå at drikke nok. Hos mig begynder legen på badeværelset, andre steder gør man det inde på værelset. Du vælger selv, hvor du vil tisses på, og om du vil drikke det eller spytte ud, hvis det skal i munden. Hos mig bader vi sammen efter legen, og så går turen til soveværelset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 30. Maj, 2015 Ja, det tilkøbes på forhånd.Jeg havde et par gange tilkøbt ydelsen, der foregik på badeværelset. Bare for at prøve. At give og modtage.Ved næste besøg havde jeg ikke bedt om det, men pludseligt på sengen, under det franske, blev min mund pludseligt fyldt, det var en anderledes oplevelse, ikke overvældende som på badeværelset, bare en pikant påmindelse af vore tidligere oplevelser, hun kontrollerede det fint. Jeg modtog selvfølgelig. Og blev ikke afkrævet ekstra for den oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg