Hop til indhold
Hjorringfyren

Goldenshower

Recommended Posts

Hej 

har en fræk fantasi ved at prøve noget Goldenshower hvor jeg modtager .. Hvordan fungere det i praksis .. Tænker pigen ved jo ikke på forhånd man kommer .. Tisser hun i munden på en eller bare på kroppen.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, pigen ved du kommer, det skal bestilles i forvejen, så man kan nå at drikke nok. Hos mig begynder legen på badeværelset, andre steder gør man det inde på værelset. Du vælger selv, hvor du vil tisses på, og om du vil drikke det eller spytte ud, hvis det skal i munden. Hos mig bader vi sammen efter legen, og så går turen til soveværelset ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det tilkøbes på forhånd.

Jeg havde et par gange tilkøbt ydelsen, der foregik på badeværelset. Bare for at prøve. At give og modtage.

Ved næste besøg havde jeg ikke bedt om det, men pludseligt på sengen, under det franske, blev min mund pludseligt fyldt, det var en anderledes oplevelse, ikke overvældende som på badeværelset, bare en pikant påmindelse af vore tidligere oplevelser, hun kontrollerede det fint. Jeg modtog selvfølgelig. Og blev ikke afkrævet ekstra for den oplevelse. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...