XHenrikX 65 Skrevet 29. Maj, 2015 Havde I dag grundet en ekstra fridag fra job overvejet at tage fasted ud og få nogle gode oplevelser med nogle glædespiger.I min søgen efter noget som ikke før var prøvet falder jeg over denne hjemmeside. http://www.pigekollektivit-sonderborg.dk/pigekollektivetsonderborg.htmlNogen der har prøvet/hørt/set noget ang. dette sted og kan give lidt heads up om hvorvidt det er et besøg værd, - eller et sted man skal holde sig væk fra.Ved der ligger et sted på same gade, - primært med sorte piger, - som bestemt ikke kan anbefales.Første indlæg, - så håber på lidt respons herinde fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 29. Maj, 2015 Man kan da dårligt lave en hjemmeside med færre informationer.Bygningen har jo flere etager, så man aner jo ikke hvor det ligger og anden kontakt-info fremgår jo ikke af hjemmesiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 30. Maj, 2015 Jeg må give mr. sving ret og derfor tog jeg lige en google søgning.Jeg bemærkede ikke lige stavefejlen i internet adressen , men fandt hurtigt udaf det :-D.Jeg fandt frem til at siden har været aktiv siden 2011 og der er ikke meget trafik på siden. Så jeg formoder atsiden ikke er aktuel mere :-(, Ellers en skam for Jill og Wickie kunne da godt have fristet ;-).http://netnationen.dk/pigekollektivit-sonderborg.dk/Velkommen til dig XHenrikX, håber du får en fornøjelig tid her på eroguide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 1. Juni, 2015 Aldrig hørt om, men skal jeg da lige udforske, bor jo i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2015 Jeg tror det er Line fra Pigekollektivet i Randers der driver det. Det gør hun efter sigende, og egne erfaringer, rigtig godt. Det er vist også de samme piger der går igen.Det må hun vel lige selv kommentere på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2015 Kære jer. Nej ingen pigekollektivet i Sønderjylland . Vi prøvede et kort style tid, men det gik af flere grunde ikke. Det er vist lukket ned el køre med udlandske pige nu.. Så pigekollektivet er kun i Randers Knus line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg