Slikkeprinsen 82 Skrevet 29. Maj, 2015 Nu har jeg gennem et par år læst diverse anmeldelser og har nu taget mig sammen til at komme på banen selv.Besøgte i dag "Sine" fra Århus ifølge annoncen en lille pige man ville vende sig om på gaden efter og som man kunne "kaste rundt med"!Men en Lolitadukke ville have været mere aktiv end pigen.Dvs. jeg burde være vendt om, da døren blev åbnet og en mørk og en flot høj lys pige var til stede. ingen lille lækker sag. jeg valgte blondine som faktisk var flot, men noget af det mest passiv jeg nogensinde har oplevet. Vi skulle kysse = strejfede lige hinandens læber eller vendte sig væk. Vi skulle slikke hinanden = jeg fik lov at slikke, hun suttede kot på spidsen og var ikke interesseret i at gøre det igen, selv om jeg opfordrede hende til det. Bad hende kæle for mine boller, men det brød hun sig ikke om. Og da vi skulle bolle måtte jeg klare det selv for hun var totalt apatisk og passiv, så det blev nærmest en spiller!Jeg tror jeg har set lignenden annonce med de to piger fra Esbjerg og Herning. Så hold jer væk.Køb som nævnt en Lolitadukke i stedet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 30. Maj, 2015 Annoncen er væk fra annoncelight, men et mobil nummer som begynder med 50 31 xx xx . De havde stedet tæt på Trøjborg centret i Århus, og jeg tror det er de samme (en kraftig mørk pige og en høj lys) som er anmeldt her værende i Esbjerg og Herning. Jeg spurgte i øvrigt hende om hun ville ride mig, men det ville hun ikke og spredte demonstrativt sine ben, så jeg kunne komme til, mens hun lå stille og kiggede op i loftet Intet initiativ eller interesse andet end for pengene. Annoncens tekst var ellers tillokkende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nv Herre 25 Skrevet 3. Juni, 2015 Må desværre erkende jeg også var så dum at hoppe på den lokkende tekst. Mødte op og blev også noget forvirret da de åbnede døren og der stod en høj halv kvapset blondine med udmærkede bryster og en lille tyk irrelevant mørk pige. Valgte også blondinen men en vaskeklud vredet op i varmt vand ville være mere aktiv på lagnet. Hamrende kedelig pige og et blow der kommer over i historien som det kedeligste nogensinde. Ville tage hende bagfra men det afviste hun da det ville gøre ondt eftersom jeg ikke var den første stakkel det havde Været så dum at hoppe på skandalen den dag. 100% dårligste oplevelse ever og 600 kr fattigere for blot 15 min. Kom dog da hun bad mig kneppe hende i en ben sammenklemmelig misionær. Æv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg