Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde i et stykke tid haft lyst til et besøg på en af mine yndlingsadresser.

Da jeg ankom fik jeg at vide, at Laura og Alexia var på vagt. Ihukommende mine tidligere oplevelser med Laura, spurgte jeg efter hende. Men ak, svaret var, at det var ikke muligt.

Jeg ville da gerne hilse på Alexia, så ind kom en mørkhåret køn ung pige. Lille og nipset og særdeles appetitlig. Vi aftalte ½ time og 1200 kr. skiftede hænder.

Alexia kom tilbage og stod lettere foroverbøjet for at arrangere håndklædet. Sikken et syn af en dejlig lille lækker popo. Jeg skulle selvfølgelig nusse og mærke, det var lige så godt som det så ud til. Alexia tog, på min opfordring, sine sparsomme beklædningsgenstande af. Lidt snyd er der nok her ville nogle mene. Hun havde en BH, der var kunstigt fyldt ud. Alexia har meget små bryster. Jeg er heldigvis ikke nødvendigvis babsoman og resten er velproportioneret. Selve sexen var dejlig, jeg fik lov til at røre og smage alle steder jeg havde lyst til. Da Alexia på et tidspunkt lå på alle fire med numsen i vejret måtte jeg indenbords. Sikken en fisse, stram, lille, fugtig og lækker....for lækker. Alt for hurtigt fyrede jeg opsparingen af.

Efterfølgende lå vi og hyggesnakkede. Alexia sagde, at hun var italiensk fra Napoli og jeg har ingen grund til at tvivle. Hendes engelsk er meget ubehjælpsomt, når man kommer uden for hendes fagområde (sex). Men det lykkedes og vi havde det så hyggeligt, at telefondamen måtte komme med det tredje bank (noget utålmodigt).

Konklusion:

Som alternativ til Laura er hun sød og køn, men ikke nær indlevende nok. Som selvstændig oplevelse var det ganske fint. Ville ikke specielt opsøge hende, men dukkede hun op igen på min vej gennem bordellerne, ville jeg ikke tøve med at kneppe hende igen.

venligst OT

Link:

http://www.sexyclub.dk/girls/alexia/index.php

Skrevet

Tak for anmeldelse.

Har checket hende ud et par gange. Sprød krop hun har på hendes billeder. Du skriver godt nok hun er italiensk, men er der noget asiatisk i hende?

Skrevet
  • Author

Tak for anmeldelse.

Har checket hende ud et par gange. Sprød krop hun har på hendes billeder. Du skriver godt nok hun er italiensk, men er der noget asiatisk i hende?

​Jeg sporede intet asiatisk i hende (jeg er pæredansk) :wink:. Der var heller intet asiatisk ved hendes udseende. Hun er sprød, men som skrevet med små bryster.

Skrevet

Der kommer heller ikke noget asiatisk i hende herfra så :o)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.