Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var ellers på vej hjem,  men skulle lige et lille stop da jeg kørte forbi en thai massagse.. jeg kørte til 2-3 steder i Herlev som ikke helt var så diskrete efter min mening.. 

Jeg Google så lidt og fandt Mangorn mere diskret end de andre jeg var kørt hen til i Herlev.

Mangorn ligger  på en villa vej med trappe med op huset. Når du står og venter på at blive lukket ind er der lidt åbnet ud til den mere trafikeret vej.. men ikke rigtig et problem.

Jeg blev lukket ind af en llidt ældre dame og kunne se ind mod deres opholds stue er der var nogle andre. Jeg blev lukket ind i en dejligt roligt rum og med dejligt duft og hyggelig musik.  Så kom der en thai pige ind hun hed Bam(arbejder os i valby) hun er vist 100kr dyrere end andre oplevede jeg sidst i Valby. . 

Hun spørg mig hvad jeg vil have og jeg siger hvad kan du give mig for 600. For ved hun  normalt tager massagse +hj 30 minutter for 600. Hun snakker lidt derud af og jeg vælger at knep hende i 15 minutter. 

Hun går stiller roligt igang med at nus, hun sutter  på min ellers veltrænet bryster.  Jeg giver hende finger imens til hun er godt våd.   Hun tager gummi og begynder og sut lidt på drengen dernede jeg beder hende gå deep men hun siger det gør hun aldrig.  Vi går stiller og rolig igang med at knep og kommer nok efter  5-7 minutter. Kan se hun er lidt skuffet og stadig vold liderlig.  Jeg havde samtidig min mobil til opladning da jeg ikke havde mere strøm på. Hun spørg mig hvor mange % jeg har fået og siger 12. Hun spørg hvor mange % jeg vil have inden jeg smutter og jeg siger 100% hun begynder og grine og sige 20% fair nok.  Hun spørg hvad vi skal lave og jeg tager styringen og siger jeg giver dig massagse så giver du mig efter.

Starter på hende ryg og vender hende om hun og leger godt med hendes bryster og dejlige miss.  Hun beder mig tage gummi på drengen igen og fuck hende. Jeg siger ikke nej ofc.  Og knepper hende i 15-20 minutter.  Det hele er super dejligt hun skriger godt og nyder det kan jeg både mærke og se. Jeg vender hende om og tager hende doggy. Boom der er knald på.. jeg bemærker en lidt underligt lugt på en tidspunkt og tænker bare på noget.. men men. Skulle måske havede været OBS. . Da jeg skal til op tage hende op af væggen bemærker jeg hun bløder. Hun har fået sit lort. Hehe så stoppede det hele ligesom der og hun fik vasket mig og gjort mig klar så jeg kunne komme hjem til mine andre koner. :) 

Vil skyde hende til at være 24-30 år. Dejlige store bryster. Men hun er os lidt overvægt.. alt i alt dejlig oplevelse og jeg vil da komme igen igen.

- hendes massagse er vildt lækkert da de. Er kombineret  med dejlig nus med neglene også. 

 

Håber anmeldelsen er værd oh læse selvom den blev lidt langt. Endelig bare spørg løs og jeg vil svare hvis der er noget yderligere

Redigeret af HamMed3Koner
stavefejl og mærkelige sætninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger som oftest Chantall hos Cassiopeia, men en gang i mellem skal man prøve lidt nyt. 

derfor besøgte jeg Bam hos Mangorn i torsdag i sidste uge. 

De har tilbud om formiddagen på 1 times valgfri massage til 400 kr. 

Blev ført ind i et pænt lokale med udsigt til parkeringspladsen ved siden af og vejen. Vi lod gardinerne være trukket fra da solen væltede ind. Det gav en god varme i lokalet. 

Inden jeg overhovedet havde fået tøjet af var jeg blevet tilbudt body to body og sex til 1000 kr. - men jeg holdt fast i massagen i første omgang - havde flere kroner med som Bam kunne gøre sig fortjent til. 

Massagen gik i gang og den var fin - vi havde aftalt at hun skulle blande alm massage og tantra - og det gjorde hun fint. Lange bløde strøg mellem ballerne og hvisken og nussen ved ørerne. Tilbuddet om B2B kommer 2 gange mere i løbet af den første halve time. 

Så er det om på ryggen. Der fuld rejsning da jeg vender mig og Bam smiler men siger ikke noget...

Massagen fortsætter og indelår og området lige under pikken får små tryk. Ganske dejligt. Pikken undgår Bam behændigt - og rejsningen aftager en smule. 

Afslutningsvis beder Bam mig om at sætte mig op og hun sætter sig bag mig med sine ben "slynget" om mig. Hun masserer min skulder og nakken og gnider sine lår og ben på mine lår og mave, og min pik rejser sig uden problemer igen.... og liderligheden begynder at indfinde sig. Jeg samler hendes fødder om min pik og den bliver gnedet godt....

Now we are done siger hun så med et smil og jeg vender mig om og sætter mig på hug foran hende. Hun lægger sig foran mig og siger at hun træt og horny... Min pik er nu for alvor blevet stiv og jeg samler igen hendes fødder om min pik. Hmmm - tankerne går på Stop og farvel, et fod-job (ville være første gang) eller om hun skal kneppes

Og det ender med det sidste :-)  jeg giver hende yderligere 600 kr. og hun tager tøjet af med det samme (og jeg får lige et max 15 minuttes, ok). Stående slikker jeg på hendes bryster og hals men jeg giver hende finger. Hun kæler for min pik og klynker en smule - det virker som om hun bliver tændt og liderlig. Jeg smører hendes brystvorter ind i saften fra hendes fisse og slikker på dem bagefter. 

Jeg beder hende om at sutte min pik og hun giver mig gummi på og et langsomt blowjob. Hun nulrer mine kugler og jeg bøjer lidt i knæene så ballerne spredes så hun kan pirre min bagdel. Det skal lige tilføjes at gardinerne stadigvæk er trukket fra - det er faktisk ret pirrende at stå der med strittende pik og være udstillet og få suttet pik. OM man overhovedet kan se ind fra solskinnet udefra ved jeg ikke - men frækt var det. 

Og, "showet" forsætter - over at stå ved vindueskarmen med Bam forrest - brysterne nærmest ligger i karmen - og så ned i knæ igen så højden passer og pikken kan komme op bagfra. Det går forbavsende nemt. Hun er godt våd og min pik er meget stiv - så frem og tilbage, klask klask, og vi stønner begge højt. Jeg tror vi står sådan 7-8 minutter og til sidst må jeg overgive mig - trækker mig ud og tager gummiet af og spiller så pikken af og komme på Bams lænd i nogle gode ryk. Og så står man der og samler sig efterfølgende med halvslap pik mens sæden langsomt løber ned over Bams balle.  

Samlet en god oplevelse. Bam gav en mellemgod massage men med god pirring. Blowjobbet var OK og baghyleren var i top - og så gav det lige lidt ekstra at stå der foran verden udenfor:-)

 

Lars

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også stedet i går tirsdag, spurgte efter Bam men hun var der ikke i går.

Jeg blev tilbudt en 23 årig virkelig veldrejet thai som kun havde været her 3 uger, jeg valgte engang B2B samt hele pakken.

Hun var meget genert men tøede op undervejs og var modtagelig for berøringer.

Hendes navn var Cartoon og jeg er 100 % sikker på gentagelse

The

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Rider, tak for anbefalingen. Prøvede selv Gartoon (hun påstår at det er thai og staves sådan), hun er en fantastisk køn lille godte. Spinkel, nuttede meget små bryster og en bagdel man sjældent har set lækrere. Hår til ned midt på bagdelen (og som kræver en del flytten-rundt-på under øvelserne efter den egentlige massage). Som du skriver virker hun umiddelbart genert på den nuttede måde, vil helst dække brysterne med hænderne, men er absolut til at tø op. Og når det er sket kysser hun pragtfuldt. Og nussen og kæleri er lige hende. Skal siges at hendes engelsk er elendigt, men hun er lærenem og kan faktisk en hel del danske ord og udtryk...

Som Rider skriver, 100% gentagelsesfare. Køn og sød er hun sq!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...