Hop til indhold
Number

Hamburg. Point of paradise

Recommended Posts

Har været på PoP mange gange og stedet er simpelt og man får hvad med betaler for.

Går aldrig på Herberstrasse mere, går altid ind på PoP og giver 50 euro for ca 20 min. Giver altid pigen lidt ekstra euro, så hun ikke kigger på uret undervejs.

Blow og sex er inkl. dog er det altid en god ide at spørge om det er all. incl. inden man giver pengene!

Der er et meget stort udvalg og pigerne sidder op og ned af gangene og der er noget for alles smage!

Har aldrig prøvet mere end de 20 min, men det lægger også kun op til at man skal ind og ud hurtigt.

Ingen bad m.m.

Ligger meget centralt og det er ingen skam at gå derind, alle gør det!

Kommer igen og igen.

Der er mange steder centralt i Hamborg og også private steder.

http://www.paradise-hamburg.de/

Redigeret af Number

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har så aldrig lært at sætte pris på PoP. Jeg foretrækker pigerne i de private klinikker.

Jeg føler man får meget mere nærvær og entusiasme i de private klinikker.

Næste gang jeg er i Hamburg skal jeg måske prøve at teste PoP mod http://www.modelle-hamburg.de/modelle_topliste.html?data[meta_id]=15416

Man skal jo aldrig sige aldrig.... og enhver oplevelse gør dig jo rigere :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Number skrev, den 28/5/2015 at 16:07:

Der er et meget stort udvalg og pigerne sidder op og ned af gangene og der er noget for alles smage!

Der findes flere Laufhäuser omkring Reeperbahn - bl.a. en lille en med næsten kun Thai-piger på Grosse Freiheit.

Men helt sikkert er der flotte og attraktive modeller imellem - men jeg synes pigerne er alt for påtrængende og desperate, så man nærmest må løbe spidsrod og ikke får tid til at vælge - og så har jeg måske altid været uheldig med, at når jeg er blevet lokket ind på værelset og er kommet lidt igang - ja, så vil de gerne have ekstra for både det ene og det andet. Nogen steder kan man dog godt få bad, men hvem gider stå og tage bad i et kosteskab? Jeg tror heller ikke pigerne gør så meget ud af det, når forholdene ikke er bedre :rolleyes:

Men det er da meget sjovt at gå rundt og kigge - især efter at man har været på FKK og har fået kvalitet og renlighed for pengene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...