Hop til indhold

SaiMai Augustenborggade Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Da jeg tidligere har lagt mærke til et par gode anmeldelser herfra, fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge stedet i går. Her blev jeg modtaget af en sød og køn, ung pige, som dog kun talte en smule engelsk. Pigen viste ind i nogle pæne lokaler, hvor jeg kunne vælge mellem briks og madras, adskilte af et forhæng. Jeg valgte briksen som var opvarmet og egentlig ret bred. 

Jeg ønskede en hård massage, men dette udførte pigen ikke, kun almindelig, så det måtte jeg nøjes med. Men hendes massage var yderst professionel og hun forstod at finde ryggens svage punkter, det virkede nærmest som om hun mest gav en form for akku-pressur.

Efter ca. 40 minutter bad hun mig vende mig om, og jeg forventede at hun også masserede lidt på fronten, men hun gik med det samme over til at spørge om ekstra-ydelser. Lidt skuffende, selvom pigen ellers var sød og venlig. Hun tilbød fra alle hylder til sædvanlige priser. Men det var ikke den helt store oplevelse.

Skrevet

Jeg synes, at SaiMai er et af de bedste steder i Århus!

Rene pæne lokaler med mulighed for bad!

Rigtig god massage af søde, smukke imødekommende piger!

Perfekt til mig og mit behov.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.