Hop til indhold
gerog

Husker du ..... SMS-Planet på Lyngbyvejen ?

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på, de mange gode oplevelser jeg har haft på SMS-Planet.
Stedet var meget diskret og nemt at komme derhen, da der gik en bus lige til døren, og parkeringspladser lige ved siden af.
 

Nogen af jer andre, der også besøgte stedet dengang det eksisteret? Og hvad syntes du om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt dem på begge adresser, de havde på Lyngbyvej. Jeg husker især dejlige Silke altid en lækker oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker også stedet med glæde. Det var her en af mine favoritter, Miababe, holdt til. Hold da helt op for en lækker krop -i særklasse stram og spændstig og et sødt ansigt. Hun var også en kvik pige -og det betyder afgjort noget for mig. Ak ja det var tider -tak for at du bringer minderne tilbage ;-)

Venlig hilsen,

Dr. Mabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker stedet:-D. Mine bedste bordelminder. Især den oprindelige sted i Lyngbyvej nær Østerbro Centret. Jeg besøgte SMS Planet ca. 20 gange fra 2006 til 2010/2011. Jeg synes standarden af piger var høj. Var så heldigt at jeg besøgte rigtig gode piger efter den anden. Det var stedet hvor jeg så, og prøvede den smukkeste og flotteste pige nogensinde, Stella. Det var en spændende periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit eneste bordel-besøg i DK var faktisk på SMS-planet, til et af deres sex-parties og det var tilmed min første oplevelse med gruppesex, noget som jeg jo efterfølgende er blevet kæmpe-fan af. Madelaine, Sandra, Maja og Katja Star deltog og gav en fantastisk oplevelse som jeg også skrev en ganske euforisk beretning af på hedengangne Hedomax.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh, ja. Husker Madeleine og savner i den grad camille. Jeg glemmer aldrig de oplevelser jeg havde med hende!

Hvis nogen ved om hun stadig er aktiv hører jeg meget gerne... Er villig til at køre fra den ene ende af landet til den anden. 

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bollede engang med jyske Olivia på SMS-Planet en iskold vinterdag. Det var første og eneste gang dér, og mindes det var lidt svært at identificere den rigtige dør - og jeg husker stadig, at navneskiltene hos alle naboerne havde noter om, at hér var IKKE! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit eneste bordel-besøg i DK var faktisk på SMS-planet, til et af deres sex-parties og det var tilmed min første oplevelse med gruppesex, noget som jeg jo efterfølgende er blevet kæmpe-fan af. Madelaine, Sandra, Maja og Katja Star deltog og gav en fantastisk oplevelse som jeg også skrev en ganske euforisk beretning af på hedengangne Hedomax.

​ja ærgerligt at de ikke nåede at afholde flere sexparties... for det var et godt setup/tilbud de havde strikket sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt dem på begge adresser, de havde på Lyngbyvej. Jeg husker især dejlige Silke altid en lækker oplevelse.

Silke er stadig lækker og dejlig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der også mange andre dejlige piger. Min favorit er Cecilie, som var der fra sommeren 2004. Sød, smuk, naturlig og meget charmerende, en rigtig GFE. Mødte en anden Cecilie tidligere, hun havde desværre valgt forkert.
Faktisk mødte jeg den 'rigtige' Cecilie for et år siden (eller rettere, hun mødte mig) og hun hilste og spurgte om jeg var xxx. Fint nok, ingen risiko for at skabe noget problem.

Men der var også Louise 6 og Amalie (som vistnok var ægyptisk), dejlige piger begge, men ret forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bollede engang med jyske Olivia på SMS-Planet en iskold vinterdag. Det var første og eneste gang dér, og mindes det var lidt svært at identificere den rigtige dør - og jeg husker stadig, at navneskiltene hos alle naboerne havde noter om, at hér var IKKE! 

Olivia. Hun er stærkt savnet. Glemmer aldrig første gang jeg mødte hende, hun nærmest blæste mig omkuld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja olivia besøgte jeg et par gange, helt klart en af de aller bedste oplevelser jeg har haft med en GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...