Hop til indhold

Liderlig fyldigmås

Featured Replies

Skrevet

Ikke prøvet endnu, men hun skal helt sikkert prøves. Tænder enormt på hende skønne former :-)

Skrevet

Ida kan jeg klart anbefale - har besøgt hende et par gange, et super sted i midt-Vendsyssel.

Tror ikke hun har mange grænser, og fornemmer at hun nyder sex.

Hvis man er til en moden, kraftig og fræk pige, er det Ida

Skrevet

Jeg hopper da lige ind i tråden...ss

s.f.s > tak for din anbefaling men jeg ved ikke hvor du har ideen fra at jeg ikke har mange gæster.?

Jeg har oftes meget travlt men ikke for travlt til ikke at give mine søde gæster en fræk oplevelse

Skrevet

Jeg hopper da lige ind i tråden...ss

s.f.s > tak for din anbefaling men jeg ved ikke hvor du har ideen fra at jeg ikke har mange gæster.?

Jeg har oftes meget travlt men ikke for travlt til ikke at give mine søde gæster en fræk oplevelse

​Du har læst hans tekst forkert, Ida... Han skriver grænser ss !!

Skrevet

Der var du sku lige hurtig nok hi hi 

Kan varmt anbefale IDA,  dejlig naturlig og sutter som en drøm,  lækker god røv , og så er det lidt på sidebenene også ; 

Så hop bare på hende 

Skrevet

Jeg har overvejet at give hende et besøg men hun var desværre ikke til stede den anden dag da jeg ringende. Må prøve igen snart :)

Skrevet

Kan kun give min bedste anbefaling. Skøn skøn pige 

Skrevet

Ida er uden tvivl den bedste glædespige jeg har prøvet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.