Hop til indhold
HornyTurtle

Lena (Vejle og Fyn)

Recommended Posts

Havde jeg nu bare lige brugt et minut på at søge på EG, så havde jeg ikke spild min tid i dag!

Faldt over annoncen med Lena i Vejle http://side6.dk/resultatside/?q=lena og hun så rimelig sprød ud og det er absolut muligt for en kvinde på 40 at have en krop som på billederne.

Fik standeret en aftale og dukkede op på matriklen forventningsfuld og blodet var ved at gøre sig klar til at omgrupperer i kroppen.

Havde dog gjort mig selv klart at hvis ikke at det var kvinden på billederne, så skred jeg igen.

Det blev så det kortest besøg hos en GP ever.

Kvinden der åbnede var en tyndhåret 55+ årig som ikke var i nærheden af den sprøde krop som var på billederne...

ØV...ØV... spildt tid...så la' da vær... og sæt nu for h...... de rigtige billeder på og giv de rigtige oplysninger.

Ved næste GP besøg, uanset hvor spontant det bliver, så går turen forbi Eroguide for at læse de gode feedbacks der kommer herinde.

Redigeret af HornyTurtle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når der har stået noget negativ om hende tilpas mange gange skifter hun bare navn igen

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

jeps hende Lena er sku strid, har også hoppet på de gode billeder og der mødte mig en gammel kone, skrev om det her på EG, så ja der er med at læse anmeldelser her inde inden, man brænder penge af på en dårlig oplevelse, eller bare gå igen en anden gang.Hvis hun kan have så FAKE billeder kan man sgu også bare gå igen.

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...