Hop til indhold
Denmand

Sikkerhed

Recommended Posts

Hej

Jeg har via Sugardaters fået sat et par dates op med nogle unge og søde piger (studerende), som ser så godt ud, at man tænker: "Er det for godt til at være sandt?" Skal foregå på et hotel.

Så spørgsmålet er hvilke forbehold man bør tage sig, for at undgå at blive snydt / hustlet eller det der er værre?

Nogle ideer:

1. Ingen penge før mødet (MobilePay eller andet)
  2. Abort mission, hvis der forsøges "upsell" ud over det på forhånd aftalte eller væsentligt ændrede betingelser
  3. Abort mission, hvis det viser sig, at hun har brugt fake fotos for at få din interesse
  4. Ha' en rescue buddy klar, hvis du ikke svarer på SMSer
  5. Levering først, betaling derefter (er det for groft???)
  6. Andre ideer? Hjælp med at lave en top 10 med gode råd...

PS: Hvis jeg er bange for at blive hustlet, hvad faen' tænker pigerne så ikke? Det må da være totalt "nøjeren".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nummer to syntes jeg da også er okay... Hvad er der galt med ekstraydelser? Aftaler tit en halv times hygge, og når de så kommer og ser giraffen køber de mere, hellere aftale for lidt end for meget, tænker jeg.

Nummer fem får du nok ikke særligt meget ud af, tror de fleste piger med respekt for sig selv vil have dem up front inden det sjove begynder, ellers er det jo os der ender med at blive huslet?

''Hov glemte min pung ude i bilen, kommer om fem minutter'' Kan du se det?...

Syntes i øvrigt også altid man skal aftale på forhånd hvad der skal leges og få ordne det økonomiske, så er begge parter klar over hvad der skal ske det.

Ellers er jeg enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den gamles råd::: Hop ud i det. Vær ikke bange. Du får mange gode oplevelser, men der er også nitter. Selv en erfaren fyr som jeg trækker af og til en nitte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ad. 1 ja, pas på med nogle unge piger, der påstår at de vil have penge til togbilletten på forhånd - afslører/sparer du ved at foreslå et hotel i deres hjemby ;-)

Evt. kunne I aftale at mødes et sted ude i byen, inden der bookes hotel, så du ikke pludselig ved "no show" står med en overflødig hotelregning, hvis du ellers ikke skal overnatte på hotellet i anden anledning. Men selvfølgelig lidt ærgerligt at stå med pigen/pigerne og så er alle de billigste hotelværelser i nærheden pludselig udsolgte og I må ty til bil eller solarium mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...