Hop til indhold
splitter

Søger mega stram el snæver pige

Recommended Posts

Hejsa

 

Ja det virke ,måske lidt søgt el lign :)   

 

Jeg synes jeg er ret almindelig udrustet ca 18 cm, og jeg synes mange at de piger jeg besøger, selv thai er ret slappe i skeden, selv nogen af den når man tager dem analt kan man næsten ikke mærke :)

 

Jeg leder efter nogle piger på sjælland el kbh, hvor du er meget snævre el stramme i skeden el analt, har dog prøvet en thai på Frederiksberg på 38 kg der var virkelig snæver så jeg næsten ikke kunne trænge ind i hende, og det var tydeligt hun blev fyldt ud, hun fik mega røde kinder og stønnede kraftigt, men suk besøgte hende igen 3 mdr senere og der var hun slap

 

Nogen som kan anbefale piger som er snævre

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jo mere tryg i situationen og korrekt liret op pigen er, jo mere afslappet er skeden. 

I denne sammenhæng er 18 cm ligegyldig hvis den er asparges tynd;) 

i øvrigt skulle du prøve at koncentrere dig om den mentale del af samværet. Det er meget mere erotisk end lidt skin skubberi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nu ikke pigens krops str har noget at sige om hun er snæver eller ej. Men hvis nu du eller pigen gnubber hendes klit samtidig så bliver fissen naturlig stram så du må bare gnubbe gnubbe.

Jeg er 40 år og har været i branchen i godt 5 år og absolut ikke blevet slap i fissen . Tværdigmod er det ofte et problem at få kalorius ind med det resultat at de ofte kommer hurtig da jeg er meget stram fra naturens side . Det er jo både godt og ondt

Del dette indlæg


Link til indlæg

takker for jeres svar, ja det ikke fordi jeg ikke er nærværende eller røre pigen, jeg både slikker pigen grundig så hun er naturlig våd og gnubber gerne clit hvis pige tillader dette, men synes bare der er langt imellem en stram pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror også nogen gange at det kan variere lidt. altså hvis en pige har haft 10 store drenge oppe i sig i løbet af dagen, så kan det godt være at den føles lidt slappere for nummer 11?

 

jeg synes også at der kan være langt imellem en rigtig stram pige i den her branche. længere end med andre piger i hvert fald..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får lige lyst til at gøre opmærksom på, at der er intet som manglende lyst, der kan gøre en kvinde "stram".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop. Absolut ikke i alle tilfælde. Mange kvinder er bare fra naturens side snævre end gennemsnittet. 

Har aldrig hørt en gæst nævne jeg er slap i fisses fordi han er dagens sidste gæst. Selv efter 11 og derover. Tværtimod .

Hyg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beboelseshuse. Absolut ikke i alle tilfælde. Mange kvinder er bare fra naturens side snævre end gennemsnittet. 

Har aldrig hørt en gæst nævne jeg er slap i fisses fordi han er dagens sidste gæst. Selv efter 11 og derover. Tværtimod 

At være stram fra naturens side eller ej er ikke en modsigelse af hvad jeg siger :-)

Min pointe er at ved ophidselse sker der to ting: udvidelse og blodtilførsel. Sidstnævnte svarer til din pointe om at stimulere kvinden, så hun svulmer. Her taler jeg om "fysiologisk" ophidselse, altså kropslige reaktioner, der kan ske uden at hovedet er med (selv voldtægtsofre kan blive fysiologisk ophidsede - det nedsætter skadesrisikoen, så det er smart nok). Men hvis hovedet er med, så giver det jo stimulationen.

Derfor skyldes Splitters to forskellige oplevelser med samme kvinde måske hurtig penetration inden hun blev ophidset første gang (passer dog ikke med det han siger). Det kan også skyldes smerter/stærk ulyst, der får hende til at stramme sammen (ikke som bevidst handling, men som kropslig reaktion)

Men jeg tror heller ikke meget på teorien om at en kvinde skulle blive slappere af at blive penetreret af mange i løbet af en dag. Det er ikke en elastik vi taler om. En dårligt trænet bækkenbund kan dog godt betyde, at hun ikke trækker sig sammen så hurtigt efter penetration.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De strammeste købepiger jeg har bollet med har været overvægtige - så måske Frodige Ida er et bud på løsningen?

Dejligt der er fordele ved ikke at være afpillet.

Men dejligt at Knaldperlen også er til store piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok takker for jeres svar, måske jeg bare har været uheldig, de fleste gange, men havde held i dag hos en Japans pige, Hun var meget nærværende og jeg kunne virkelig mærke hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Birthe Rønn Hornbech, så bliver det ikke strammere (i betrækket),

og hvis du tør : Inger Støjberg (men husk for guds skyld stop ordet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gud forbyde at hun har børn, har hun? 

Så ville det være Rosemary's Baby II.

En af mine gode venner, ville gerne komme i håret på hende, jeg så helst hun blev deporteret til sibirien, smag og behag.......

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...