gerog 9289 Skrevet 26. Maj, 2015 og andre du ikke gider tale med. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. Maj, 2015 Hvor godt. så bruge telefonsælgeren tiden fornuftigt i det mindste.Men legen bliver kort især hvis de ser på telefonregningen.Jeg undgå telefonsælger ved slet og ret at lade være med at tage ukendte numre eller numre jeg ikke kender og som ikke kan slås op på krak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 26. Maj, 2015 Hvor godt. så bruge telefonsælgeren tiden fornuftigt i det mindste.Men legen bliver kort især hvis de ser på telefonregningen.Jeg undgå telefonsælger ved slet og ret at lade være med at tage ukendte numre eller numre jeg ikke kender og som ikke kan slås op på krak.Numre jeg ikke kender, som er telefon sælgere dem gemmer jeg under samme kontaktperson jeg har kaldt Sælger Ret praktisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. Maj, 2015 Tænkt det havde jeg slet ikke tænkt på at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 26. Maj, 2015 Besøg vibrugerikke.dk, mange gode tricks til at vende pestilensen til noget positivt. https://www.vibrugerikke.dk/vibrugerikke.htmlDen bedste, jeg har brugt er følgende.Telefonen ringer, og jeg præsenterer mig.Goddag, jeg er fra xxblad og vil gerne tilbyde dig en måneds gratis abonnement på avisen.Jeg bruger ikke avisen.Jeg kan også tilbyde avisen online på samme vilkår.Jeg bruger ikke avisenonline.Jamen hvordan gør du så.Jeg er gået over til dette moderne noget, der hedder wc-papir, det kradser ikke sådan i røven.Nå, men så undskyld ulejligheden. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 7. Januar, 2017 Tlf ringer: "Hej. Det er Camilla fra Blå Strøm. Er du klar over, at du kan blive fri for de afgifter, der ofte er pålagt din elregning, da du har et CVR nummer?" Mig: det er ikke så relevant for mig, da jeg er selvforsynende med strøm. Camilla: nå ok - du har måske solceller? Mig: nej - jeg bruger dynamoer.... Camilla: dynamoer????? Mig: ja. Har haft hamster siden jeg var helt lille og tænkte, at det måtte kunne udnyttes til noget, når den bare render rundt i det hjul. Jeg regnede derfor på det og fandt frem til, at jeg med 42 hamstere kunne være selvforsynende. Camilla: ok. Det har jeg godt nok ikke hørt om før. Sviner det ikke meget? Mig: nej der er ikke galt.Jeg har dem i et skur i haven. Der er godt nok nogle, der dør pga. frost, men har sat dem sammen i bure 2 to to med en han og en hun i hver, så de vedligeholder selv bestanden. Camilla: det lyder godt nok smart. Mig: ja - måske du selv skulle overveje den løsning? Camilla: tror det er svært at få plads til i en toværelses lejlighed Mig: nej - du kan bare bruge en rumdeler fra IKEA - der er 16 rum i og det bør være nok til en lille lejlighed. Du sparer en masse penge, for foder til dem er ikke dyrt. Camilla: nej det vil jeg tro. Du sparer jo også afgift til strøm så. Jeg sparer dog selv op til at blive selvstændig, så det her er bare et bi-job Mig: Cool. Skal du avle hamstere? Camilla: nej dog ikke. Mig: vidste du, at når du bliver selvstændig, så bliver man træt af tlf sælgere. Så sker det somme tider man bare tager pis på dem,for at få det lidt sjovt... Duuuuut duuut duuuut 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Januar, 2017 gerog skrev, for 18 minutter siden: Tlf ringer: "Hej. Det er Camilla fra Blå Strøm. Er du klar over, at du kan blive fri for de afgifter, der ofte er pålagt din elregning, da du har et CVR nummer?" Mig: det er ikke så relevant for mig, da jeg er selvforsynende med strøm. Camilla: nå ok - du har måske solceller? Mig: nej - jeg bruger dynamoer.... Camilla: dynamoer????? Mig: ja. Har haft hamster siden jeg var helt lille og tænkte, at det måtte kunne udnyttes til noget, når den bare render rundt i det hjul. Jeg regnede derfor på det og fandt frem til, at jeg med 42 hamstere kunne være selvforsynende. Camilla: ok. Det har jeg godt nok ikke hørt om før. Sviner det ikke meget? Mig: nej der er ikke galt.Jeg har dem i et skur i haven. Der er godt nok nogle, der dør pga. frost, men har sat dem sammen i bure 2 to to med en han og en hun i hver, så de vedligeholder selv bestanden. Camilla: det lyder godt nok smart. Mig: ja - måske du selv skulle overveje den løsning? Camilla: tror det er svært at få plads til i en toværelses lejlighed Mig: nej - du kan bare bruge en rumdeler fra IKEA - der er 16 rum i og det bør være nok til en lille lejlighed. Du sparer en masse penge, for foder til dem er ikke dyrt. Camilla: nej det vil jeg tro. Du sparer jo også afgift til strøm så. Jeg sparer dog selv op til at blive selvstændig, så det her er bare et bi-job Mig: Cool. Skal du avle hamstere? Camilla: nej dog ikke. Mig: vidste du, at når du bliver selvstændig, så bliver man træt af tlf sælgere. Så sker det somme tider man bare tager pis på dem,for at få det lidt sjovt... Duuuuut duuut duuuut Tak for aftenens grin . Som Erik Clausen sagde: "Slip hestene løs" – og lad fantasien råde, kan jeg så tilføje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 7. Januar, 2017 Min opskrift er ikke lige så sjov, men er tilsyneladende effektiv. Tit er det bestemte nummererer telefonsælgere ringer fra, så når mistanken er, at det er sådan en, så tager jeg telefonen, uden at sige noget lægger jeg den på bordet - så kan sælgeren selv bestemme, hvor længe han eller hun gider vente... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. Januar, 2017 Onslow skrev, den 26/5/2015 at 12:58: Besøg vibrugerikke.dk, mange gode tricks til at vende pestilensen til noget positivt. https://www.vibrugerikke.dk/vibrugerikke.html Den bedste, jeg har brugt er følgende. Telefonen ringer, og jeg præsenterer mig. Goddag, jeg er fra xxblad og vil gerne tilbyde dig en måneds gratis abonnement på avisen. Jeg bruger ikke avisen. Jeg kan også tilbyde avisen online på samme vilkår. Jeg bruger ikke avisenonline. Jamen hvordan gør du så. Jeg er gået over til dette moderne noget, der hedder wc-papir, det kradser ikke sådan i røven. Nå, men så undskyld ulejligheden. Ja det er en skæg side, jeg har også brugt nogle af de fif der e på siden, en der ville sælge strøm, og mens mine kolleger hørte på oplyste jeg at jeg ikke brugte strøm, i mit privateliv, så ikke tv, læste ikke, og brugte stearinlys i stedet for elektrisk lys, det var hylende morsomt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 10. Januar, 2017 Jeg har fundet en underholdende løsning på analyse-opkald: Telefonen ringer: Goddag jeg ringer fra analyseinstituttet "whatever" må jeg stille dig nogen spørgsmål. Ja det må du da søde, men må jeg først spørge dig om noget ? Derefter kommer en pause og et tøvende Jaeeeh ?. Du anlægger så din mest slibrige stemme og læsper i røret: Hvad har du på ?. Herefter bliver røret lagt på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 10. Januar, 2017 lidenskabogvarme skrev, for 2 timer siden: Jeg har fundet en underholdende løsning på analyse-opkald: Telefonen ringer: Goddag jeg ringer fra analyseinstituttet "whatever" må jeg stille dig nogen spørgsmål. Ja det må du da søde, men må jeg først spørge dig om noget ? Derefter kommer en pause og et tøvende Jaeeeh ?. Du anlægger så din mest slibrige stemme og læsper i røret: Hvad har du på ?. Herefter bliver røret lagt på. Jeg plejer at sige "Lige et øjeblik. Jeg skal lige lukke katten ind." Hvorefter jeg lægger telefonen og lader den blive liggende fem minutter. Så har de spildt deres tid og mistet penge fordi de er provisionslønnede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg