Hop til indhold
Bundstokken

Aftørring

Recommended Posts

Da jeg for en del år siden kom ind i dette univers var et af de tilbagevendende emner i anmeldelser om pigen omsorgsfuldt sluttede af med at aftage kondomet og nænsomt aftøre  dilleren, om hun bare smed et par servietter til gæsten eller om han bare måtte klare sig selv. De fleste satte pris på den lille omsorg - det gør jeg også selv. 

Det er vist længe siden emnet har været berørt og jeg mener ikke at have oplevet den afsluttende omsorg siden mit sidste besøg hos Nikita Darling for over 2 år siden. Sidst lå jeg med kondom på under hele den halve time lange 'pillowtalk' og måtte selv finde en serviet da der blev banket 2. gang :) 

Er det en gestus der er gået af mode, har jeg bare været uheldig ikke at opleve den , eller er den en så stor selvfølge at ingen mere nævner den ???

Venligst

Spunsen/bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, det er da ikke gået af mode at afmontere og aftørre, det hører med til jobbeskrivelsen ;) 

​og det er bare så skøn og rar en lille ting, som bare gør besøget SÅ meget bedre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, det er da ikke gået af mode at afmontere og aftørre, det hører med til jobbeskrivelsen ;) 

​Da jeg skrev trådstarten tænkte jeg på et besøg i vinter i det vestjydske hvor den dejlige glædespige var delvist indisponeret og jeg fik nydt udsigten ved Bork havn og senere lavet lidt fejlsøgning på en el-instalation og jeg kunne simpelthen ikke huske noget om den detalje  , jeg ved nu at jeg kan se frem til den omsorg på onsdag ;) 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gæster springer ud af sengen med kondomet på så man hverken når det ene eller det andet... 

Men hvis fyren er typen der ruller om på ryggen og ligger og slapper af, så siger jeg altid "bliv lige liggende" og så går jeg ud og vrider en klud op i lunt vandt og sørger for en aftørring med en helt frisk klud og få da også lige den sidste dråbe med så han ikke griser bukserne (for meget) 

Det hører da med :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi piger er gået ind i et service fag.
Vi servicerer de kære gæster på bedste vis.
Forkæler dem.
Men som så mange andre steder kan servicen svinge fra "butik" til "butik".
For hvad er normen, og hvad forventer gæsten.

Hos mig er der altid "fuld" service :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg læste det som afføring! Jeg er tydeligvis træt. :ph34r:

Det er faktisk aldrig rigtig noget jeg har gjort mig så meget i, nu jeg tænker over det og jeg synes ellers ikke at jeg normalvis er uhøflig. :D Jeg synes selv at det er rarest selv at gøre det, så det bliver nok helt automatisk overført til andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste det som afføring! Jeg er tydeligvis træt. :ph34r:

Det er faktisk aldrig rigtig noget jeg har gjort mig så meget i, nu jeg tænker over det og jeg synes ellers ikke at jeg normalvis er uhøflig. :D Jeg synes selv at det er rarest selv at gøre det, så det bliver nok helt automatisk overført til andre. 

​Hihi, kan godt se hvor let det er at læse forkert.

Overfører selv ofte mine egne motiver til andre og kommer ofte grueligt galt afsted. Jeg sætter selv voldsomt pris på, at pigen lige tørrer efter. Det giver det hele et lidt mere intimt præg. Ellers føles det lidt for meget som maskinsex.

Den glade OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle piger stikker en en køkkenrulle og evt. en vådserviet, mens de selv styrter ud og tager et bad som om de vil vaske skammen af - når de så kommer ind igen forventer de at man er påklædt og klar til at gå, selvom der endnu ikke er gået en ½ time.

Andre piger tørrer en forsigtigt af, nusser og snakker lidt, tilbyder et bad og går evt. selv med i badet, selvom tiden er ved at være udløbet.

Gæt selv hvor jeg gerne kommer igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

OBS

OBS

Skal kun læses hvis man er til lidt sm!

Jeg forventer drengene tager skoene af inde for døren!

Jeg forventer vi overhovede ikke skal diskutere prisen!

Jeg forventer vi ikke skal diskutere om han skal i bad inden han skal have smæk!

Jeg forventer Han åbner døren for mig!

Jeg forventer Han holder døren for mig, så jeg kan gå først ind i lokalet!

Jeg forventer Han indtager den plads, der er hans, ved mine fødder!

(næste linje læser man kun hvis man ikke er sart) :D:D:D:D

Jeg forventer Han indtager alt det der kommer ud af ham, det indtager han selv!

Hvor kommer det med køkkenrullen ind?

:-D:-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg for en del år siden kom ind i dette univers var et af de tilbagevendende emner i anmeldelser om pigen omsorgsfuldt sluttede af med at aftage kondomet og nænsomt aftøre  dilleren, om hun bare smed et par servietter til gæsten eller om han bare måtte klare sig selv. De fleste satte pris på den lille omsorg - det gør jeg også selv. 

 

​For mig kommer det an på konceptet. Er det mere GFE-agtigt kan det faktisk ødelægge illusionen/intimiteten at jeg bliver gjort opmærksom på at jeg bliver serviceret med en betalt ydelse, hvilket jeg kan opleve det som (har nemlig aldrig oplevet det ifm. 'gratis' sex). Sådan er vi så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OBS

OBS

Skal kun læses hvis man er til lidt sm!

Jeg forventer drengene tager skoene af inde for døren!

Jeg forventer vi overhovede ikke skal diskutere prisen!

Jeg forventer vi ikke skal diskutere om han skal i bad inden han skal have smæk!

Jeg forventer Han åbner døren for mig!

Jeg forventer Han holder døren for mig, så jeg kan gå først ind i lokalet!

Jeg forventer Han indtager den plads, der er hans, ved mine fødder!

(næste linje læser man kun hvis man ikke er sart) :D:D:D:D

Jeg forventer Han indtager alt det der kommer ud af ham, det indtager han selv!

Hvor kommer det med køkkenrullen ind?

:-D:-D:-D:-D

Så hvis man har dårlig mave, så aflyser man ! :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, det er da ikke gået af mode at afmontere og aftørre, det hører med til jobbeskrivelsen ;) 

Så skal det altså gøres ordenligt, alt andet er tosset :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men efter en rigtig god orgasme oplever jeg at være meget øm og følsom lige på pikken! og så skal der altså fares med lempe!

her er den billige køkkenrulle bestemt ikke noget hit!!!!!!!!!!

mit eget gennemsnit af en glædespige konkluderer at det ikke er noget de overhovedet tænker på! de skrubber bare på, nu skal der jo gøres rent!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...