Hop til indhold
Guest stump

Sikkerhed på hoteller ved barpige besøg

Recommended Posts

Guest stump

Alle ansvarlige hoteller, passser på deres gøster, håber jeg. Desværre er gærsterne selv deres værste fjender.

Jeg vil aldrig tage en prostitueret med på et hotel, med mindre kravet er at hun deponerer sit ID kort, og endnu vigtigere, at man som gæst  s k a l følge hende ud af hotellet igen.

Mange gæste kan ikke passe på dem selv, de er så stive, de forkerte steder, sover for åben dør, med 5.000 dollars i baglommen, eller 5.000 Bath. Plus elektronik, der kan sælges 10 minutter efter at det er stjålet. Hvis en prostitueret selv forlader sin kunde, og gør ned af korridoren, og ser den fulde idiot, med åben dør, så kan det altså godt være, at hun går i aktion.

Og hotelfolkene har været i Pattaya før. De knokler med de mest umulige situationer, og de bedste tager deres forholdsregler.

DET er eller kan være forklaringen med at de kræver at folk skal skrive under på at de har taget en prostitueret med in. Og hvis de forlanger, at hun ikke må forlade hotellet, uden at ringe op og spørge om du er ok, eller at du følger hende heeeelt ud af hotellet, er det bare et supersted, som passer på deres gæster, ikke på de ca 35.000 prostituerede, som er i byen.

Det kan også være godt at følge pigen ud, hvis man har været glad for hende, nogle folk i receptioner eller securityfolk, tager de nogle penge hun lige har tjent, fra jobbet på langs, ofte er afgiften 1/3.  Jeg har en bekendt, som har været natmanager på hoteller i Asien i ca 10 år, ha bekræfter den historie.

Så kan der være en verdensmand eller to, som bliver sure over at personalet passer på dem. Og ikke mindst deres medgæster.

Tjae, hvad skal man sige? Kartofler kartofler? 

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

I lille Danmark er der heldigvis ingen grund til alle de forholdsregler.

Jeg har da uden problemer haft overnattende besøg af en af de skønne gp'er, på hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump, det giver ikke rigtig mening det du skriver.....

 Stavefejlene og det ret ubehjælpsomme sprog tyder på, at han måske er en af de fulde idioter, han skriver om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...