Hop til indhold
Mickael

god massage og pæne lokaler

Recommended Posts

Hej alle medlæsere og udøvere, jeg har prøvet thaimassage nogle gange og ikke fundet det helt rigtige sted til det jeg søger, indtil jeg herinde læste om Wee thaiwellness i Hørsholm, hvor det er massagen der er i højsædet og ikke mindst en god hård massage, lige hvad jeg har søgt. Jeg har nu besøgt stedet 3 gange, og kan kun anbefale massagen, hvis du er til en lidt hårdere type end alm oliemassage med en der bare nusser rundt på din krop, her kan du blive godt banket igennem, og bestemmer selv hårdheden, fantastisk. Jeg var der sidst i fredags, og fik den sædvanlige gode oplevelse med en sød pige, der snakker godt dansk, ved ikke hvad hun hedder eller hvor gammel hun er, men god til massage er hun og kan varmt anbefales, tak for atter en god oplevelse, ser frem til næste gang. Dette er min første anmeldelse, måske der kommer flere :)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...