Hop til indhold

Få den suttet af i bilen eller i naturen

Featured Replies

Skrevet

Tror muligvis hun er den samme som også tilbyder blow i bilen ved taulov ved Fredericia og ved korskroen ved Esbjerg . 

Hvis det er den samme kvinde ( svært at vide nå der ikke er foto på ) så er er hun også at træffe privat diskret i holsted. Hun kalder sig moden blondine skønhed men det er vist ikke helt sandt.

God jagt på dine ?

Ida

Skrevet

Hvis Ida har ret, ja så er hun bestemt ingen skønhed.

Har haft "fornøjelsen" af det hun kalder et verdens klasse blow ved Taulov. Det var mindst lige så meget håndarbejde som der var var fransk...

Ikke en jeg vil gøre brug af igen. Men som Ida skriver, det er svært at vide om det er den samme, når der ingen billeder er.. 

Skrevet

Tror muligvis hun er den samme som også tilbyder blow i bilen ved taulov ved Fredericia og ved korskroen ved Esbjerg . 

Hvis det er den samme kvinde ( svært at vide nå der ikke er foto på ) så er er hun også at træffe privat diskret i holsted. Hun kalder sig moden blondine skønhed men det er vist ikke helt sandt.

God jagt på dine ?

Ida

​Jeg troede faktisk pigerne holdt sig for gode til at kommentere på andre piger? Uanset om det er sandt eller ej, hvad der skrives (er det ofte ikke mere løgn end sandhed?).

Skrevet

Men hun yder et fantastisk blow og undskylder min kommentar. Skal ikke forkomme igen.

Skrevet

Har intet med pigen i Taulov at gøre.

Kvinden her holder til ved Munkebo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.