Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

jeg havde den helt igennem udsøgte fornøjelse at være den første besøgende hos tagminkone, ved deres besøg i nordsjælland.

jeg vil ikke komme særligt meget ind på selve akten men kun sige at hun er en helt igennem vidunderlig kvinde, som hvis man behandler hende ordentligt giver sig utroligt meget hen.

jeg fik ihvertfald en fuldstændig fantastisk oplevelse med en hengiven kvinde der nød vores samvær og så er hun i mine øjne tilmed utrolig smuk.

 

tak til manden der låner sin kone ud. og jeg må sige han er en meget meget heldig mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg havde godt nok bestilt tid inden dit besøg, Kronos, men glædede mig endnu mere efter din beretning.

Er du til: Anorektiske teenagere med plastik både her og der? Maskinbåndssex med en indlevelse så kold som en gletcher? 15-minutters besøg med ind-ud-sprøjt? Så find noget andet end "Min kone".

Er du til: En ægte kvinde i sin bedste alder, der til fulde lever sig ind i besøget, hellere kysser en gang for meget end en gang for lidt, som er helt afklaret med hele situationen og som også selv nyder hvert et sekund? Så skynd dig, hun er kun på Sjælland til og med fredag, og, forstår jeg, kommer næppe tilbage i større omfang.

Jeg har prøvet meget og mange indenfor denne lille hobby, men jeg tror faktisk at besøget hos "Min kone" (jeg forstod ikke navnet så godt at jeg tør gengive det) var det bedste ever! En ikke så høj kvinde i sin bedste alder der fremtræder lækker med som uden tøj, kysser og krammer fra første sekund, ikke ved hvad godt hun kan gøre for sin partner og som nyder at han også tager sig af hende, dét er "Min kone". Detaljer, ikke fra mig, besøg hende selv hvis der er tid, giv dig og jer god tid, nyd, oplev, kys og elsk! Der venter en oplevelse uden sidestykke! Når du det ikke i denne omgang, så riv en dag ud af kalenderen næste gang hun er i Jylland; "Min kone" er simpelt et must hvis du er til GFE fra en lækker kvinde i sin bedste alder!

Kronos, du har ret, "Min kone's" mand er meget, meget heldig. Og vi andre også, at vi får lov at besøge hende!

 

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke sige meget andet end at hun er intet mindre end fantastisk!

Hun giver et guddommeligt blowjob, hvor jeg slet ikke lod mærke til at hun kom gummi på drengen til sidst, og så gled hun bare ned over mig, fuck det var godt. Hun er super dejlig og så snakker hun frækt og nyder det hun laver, ja sådan virker det i hvert fald.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen, ingen tvivl om det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...