Newnr1 7 Skrevet 25. Maj, 2015 Ved ikke rigtigt jeg fik det skrevet mistede forbindelse på tlf. Så her kommer detNy pigeTænke jeg ville prøve Søren Møllersgade i Randers blev lukket ind af Pam meget smuk thailænder høj og tynd Store bryster med meget frække øjne. Jeg startet med lidt massage 30 min og og fik fuld pakke for 1000kr hold nu kæft hun er vild fik hende i flere stillinger sveden pibler fra min krop det var så ophidselse og kom til den store guld madalje guldmedalje har bestilt tid til i morgen ☺ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nik 0 Skrevet 25. Maj, 2015 Har du et husnr. til stedet? Og er her andre der kan bekræfte kvaliteten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
homeenter75 4 Skrevet 25. Maj, 2015 Hos WendyJeg tænkte jeg prøve new's ide blev lukket ind af en utrolig pæn thai som New beskrev ☺ Jeg spurgte hurtigt ind til mere,og det må jeg nok sige jeg fik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 76 Skrevet 25. Maj, 2015 Har også været der for et par dage siden!Og hun er virkelig delicius!! Knald gode patter! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
homeenter75 4 Skrevet 26. Maj, 2015 Så var jeg forbi igen forsatan det var godt !!!! Så fræk hun er og lækker når hun sidder på hug og ser op på mig mmmmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
homeenter75 4 Skrevet 26. Maj, 2015 Glemte at skrive at hun rejser om 2 uger så det er bare med at klø på ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 26. Maj, 2015 Hun må have haft travlt i dag, for jeg har også været forbi og kan tilslutte mig de gode anmeldelser.Hun er alle pengene værd. God til Engelsk, køn og nem at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest t43869 Skrevet 26. Maj, 2015 Hvad er ADD og hvor annoncere hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 26. Maj, 2015 http://wendy-thai-massage.dk/Forside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 28. Maj, 2015 Wendy så prøvede jeg lige at ringe og se om pam var stået op og det var heldig hun tog telefonen den pæne pige levere stadig den gode kvalitet ☺det var så ophidselse gjorde det fra siden mmmmm kommer til at savne hende når hun rejser for hun er den eneste grund til at jeg kommer her. Så her bliver mine penge brugt indtil hun er væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 30. Maj, 2015 Ang. Pam.. Kysser hun? Hvordan er lokalerne? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 2. Juni, 2015 Var forbi igen hos pam denne gang var hun oven på mig sikke en tur ......hun er så dejlig!!! og jeg kan virkelig mærke hende; så vente vi rund og jeg gav hende en god tur hun piv lidt det var så frækt og jeg kom for vildt. Der er 2 rum med dør..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 71 Skrevet 4. Juni, 2015 Er der mulighed for bad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
homeenter75 4 Skrevet 5. Juni, 2015 (edited) Efter New var forbi blev jeg også nød til at besøge pam igen på søren Møllers gade 36a inden hun rejser jeg ringe på tlf 60602696 og bestilte tid. Da hun åbnede døren så hun bare lækker ud hun er tynd høj ung ligesom det skal Være. Jeg startet med lidt massage 20min ,så var jeg klar!!,fordi hendes hænder masseret mellem mine ben og baller og ramte flere gange ........... jeg ville have hende bagfra ,hun var stram og jeg var klar til at komme, pludselig vil hun op på mig og hun rider mig for vildt!!! til jeg kommer, men hun bliver ved fuck en orgasme og hun smiler frækt til mig,jeg kunne slet ikke få smilet væk. Jeg kom i bad bagefter pris 1000 kr jeg gav hende 1200kr det var en god start på min dag. Redigeret 5. Juni, 2015 af homeenter75 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 184 Skrevet 6. Juni, 2015 Hmm...Er måske for mistænksom af natur. Men jeg finder det lidt påfaldende at alle de rosende ord..ja nærmest overdådige, er skrevet af helt nye medlemmer. Der er heller ikke tale om reelle anmeldelser..nærmest bare annoncering...Jeg ville gerne have set en regulær anmeldelse, og venter med at lægge kroner der, til jeg har set en rigtig anmeldelse fra en med lidt flere anmeldelser på bagen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 76 Skrevet 6. Juni, 2015 Kan godt følge dig!Jeg kommer selv fra randers, og der er mange dårlige steder, mange skiftende damer, derfor svingende kvalitet.Men den her er god nok, hun er virkelig dejlig, ung smuk og meget sød! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frækriko 11 Skrevet 6. Juni, 2015 Jeg var i nærheden af Randers igår, og var blevet nysgerig på den omtalte Pam.Så jeg ringede og fik booket en tid, det var Pam der åbnede, bestemt en flot og sød pigenem at snakke med rigtig god til engelsk.Hun liner ikke en klasisk thai tror der er blandet noget andet ind.Hun gier en ok massage, faktisk en ret god bj, og den fulde pakke er osse ok.så bestemt er dejlig oplevelse, men måske ikke så vild som, men kan læse længer oppe.så det er da nok redt godt for randers,kommer jeg igen ja hvis vejen går forbi, vil nok ikke køre langt efter det.Men nu er der jo osse en perle i århus, der er svær at slå så, hende holder jeg mig nok til lidt endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 6. Juni, 2015 (edited) Hej frækriko.Kan der røbes noget on perlen i århus, og selvfølgelig om behandlingsmuligheder m.m.m.Jeg er i århus-området et par gange om måneden og vil gerne stikke hovedet indenfor!Du må¨gerne svare i en pm. Redigeret 6. Juni, 2015 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 (edited) Efter New var forbi blev jeg også nød til at besøge pam igen på søren Møllers gade 36a inden hun rejser jeg ringe på tlf 60602696 og bestilte tid. Da hun åbnede døren så hun bare lækker ud hun er tynd høj ung ligesom det skal Være. Jeg startet med lidt massage 20min ,så var jeg klar!!,fordi hendes hænder masseret mellem mine ben og baller og ramte flere gange ........... jeg ville have hende bagfra ,hun var stram og jeg var klar til at komme, pludselig vil hun op på mig og hun rider mig for vildt!!! til jeg kommer, men hun bliver ved fuck en orgasme og hun smiler frækt til mig,jeg kunne slet ikke få smilet væk. Jeg kom i bad bagefter pris 1000 kr jeg gav hende 1200kr det var en god start på min dag. Redigeret 6. Juni, 2015 af Kenbi46 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 All. Du har helt ret. Jeg undre mig også. Også til tider over det grammatiske i diverse indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den store 0 Skrevet 7. Juni, 2015 hvor gammel er hun og snakker hun dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 7. Juni, 2015 Som frækriko skriver snakker hun rigtigt godt engelsk. Ikke dansk jeg tror hun er 27 år men ved det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 8. Juni, 2015 Giver hun prostamassage! Og blowjob er det med eller uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 8. Juni, 2015 Hvis du ringer til hende så kan hun svare på alle dine spørgsmål. For hun er sød så ingen problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juni, 2015 Giver hun prostamassage! Og blowjob er det med eller uden Det gør Cat. Til den store guldmedalje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg