Hop til indhold
Guest stump

Billion Beer Bar (2) Hurra - hun kunne fandeme få mig til...

Recommended Posts

Guest stump

Dette er så den anden beretning fra den gang... for mange år siden, hos Billion Beer Bar i Pattaya. Den er skrevet i dag. Der er et linnk til den første beretning, og nogle flotte billeder, som andre har fundet, under den beretning.

...............

Billion Beer Bar (2) Hurra - hun kunne fandeme få mig til...
Dette er endnu en tur ned ad mindernes Boulevard.
 
Det handler om Billion Beer Bar, som den gang for mange år siden var et af de bedste short tome steder i byen. Faste priser, rimelige priser på alkohol, og deres simple men rene værelser var rimeligt rene.
 
Jeg boede i Pattaya, og havde en ven på besøg, og mens vi fik aftensmad snakkede vi om, hvor vi skulle tage hen, for at få skudt den af. Jeg fortalte ham om Gai på Billion Beer Bar. Når hun var optaget, tog jeg hendes burmesiske veninde, som var næsten lige så kærlig, omsorgsfuld, og hun kunne næsten lige så mange trick som fantastiske Gai.
Under sexsnakken havde vi begge fortalt, at vi havde svært ved at komme bare ved et blowjob. Jeg forsikrede min kammerat, at han bare skulle tage det roligt, hvis pigerne var ledige, ville hans problem blive løst i løbet af max 20 minutter. Gai havde forlængst løst det blowjob problem for mig, og det havde siameseren også på et senere tidspunkt.
 
Vi gik der ned, Billion Beer Bar var åben, og både Gai og siameseren var ledige. Jeg så straks at min ven kiggede med på siameseren, så var det problem løst.
 
Lidt løs snak, en øl i hånd, og så gik vi op ad trapperne. Gais værelse var under siameseren. Det får betydning for denne historie senere.
 
Gai og jeg gik i bad, jeg kunne høre, at mine venner gjorde det samme på øverste etage, og så gik Gai i gang med mig. Det var blidt, hun fik det til at virke lidt fortroligt, som om kun Gai og jeg havde det her sammen. (det er thaierne jo normalt verdensmestre i).
 
Vi blev færdige, jeg fik en ekstra tur fordi jeg havde taget en ny kunde med, og pludselig lyder der hyl og skrig oppe fra den næste etage. Og alt støjen endte med de tre hurraer, og så det lange.
 
Senere mødte kammeraten og jeg nede i baren, vi gik videre ned til stranden, den gang var der Bambus bar beers i hundredvis, satte os ned. Og så fik jeg forklaringen på hans succes, som man må sige at hans livs første blowjoborgasme havde været.
Metoden lyder meget enkel, og du får den her, hvis du har samme problem:
 
"Hun fortalte mig, at jeg bare skulle ligge mig på ryggen, trække vejret dybt, lukke øjnene, og så slå hjerne fra". Der fra havde hun så lavet alle de små tricks som hun også lavede med mig. Nussen af mellemkødet, lidt fingerspidser op i røven, lidt tænder i nosserne, et par negle i brystvorterne, lidt slikken op og ned ad indersiden af lørene, og som "min" Gai" ikke noget med at snyde med at spille den halvvejs af, med lidt sutteri, så det lignede noget. Nej. Det var et ægte blowjob, hænderne var andre steder.
Vi ses stadig nu og da, og han minder mig tit om, at jeg løste hans problem med manglende blowjob orgasmer.

 

Tråden med den første beretning om Billion Beer Bar er her

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

øhhh siameser????   JEg er ikke helt med? Er det ikke en Thai? I gamle dage hed Thailand jo Siam? Eller mener du en Burmeser ( Eller Myamar-ist...eller hvad man kalder dem?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...