Hop til indhold
Mand

Monique Magnifique PG/MC

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos Monique Magnifique. Hun arbejder på Pussy Galores og Mon Cherie. Hun er en høj pige, med mørkt pagehår, slutningen af 20-erne vil jeg tro - slank, pæredansk. Store, desværre lidt hårde, siliconebryster, men virkelig flotte. Jeg bestilte en halv time. Hun tog pengene og sagde hun ville være tilbage lige om lidt. Jeg afklædte mig, og trippede lidt rundt i rummet - det var lyst udenfor, så der var lidt naturligt lys - rummet kunne godt trænge til en gang maling, og gulvet kunne godt vaskes :P Resten så fint ud, rene lagener osv.

Endelig kom hun tilbage, hun gik over til mig, og lænede sig ganske langsomt ind til mig, i stiletter var hun en anelse højere end mig. Vi tungekyssede blidt. Her snakker vi GFE. Monique er god til det! Blide tungekys, kælen i håret, hænderne fandt ganske langsomt ned til mine boxershorts, som begyndte at stramme lidt ;) Hun gik et skridt tilbage og tog sin top af, og viste sin sublime krop. Meget meget flotte bryster. Hun gjorde lidt klar på sengen, og jeg beundrede hendes krop. Hun har en lille, lidt flad røv, men den er god! Sådan en der ser helt vanvittig godt ud, når man tager hende bagfra!

Vi lå lidt ved siden af hinanden på sengen og kælede og kyssede - jeg havde travlt med at se på hendes krop. Så skubbede hun mig om på ryggen, kælede for min voksende pik - slikkede blidt min friskbarberede pung - på med gummi, og så begyndte hun at sutte. Jeg nød at se hendes smukke ansigt, hendes fine næse i profil mens hun havde min pik i munden. Jeg nød at rette på hendes mørke pagehår mens hun suttede - kæle for hendes røv. Hun har virkelig flot og glat hud. Efter et stykke tid, kiggede hun kort, spørgende på mig, og jeg sagde at jeg gerne ville slikke hende. Hun lagde sig på ryggen, og jeg startede med at tungekysse hende, bevægede sig ned til hendes store flotte bryster. De er virkelig flotte - ærgerligt at de er lidt hårde! Kyssede hende ned ad maven, nød hendes duft, og så nåede jeg til den lille blomst, jeg suttede og slikkede blidt i starten og øgede intensiteten - hun smagte godt og lod til at nyde min behandling. I starten var der ikke så megen reaktion - nøjagtigt som en kæreste - hun stønner som en kæreste ville stønne - stille og ærligt. Jeg regnede bare med at skulle varme hende lidt op, men det lod til at hun fik en orgasme - ikke højlydt, men lidt intens, krampeagtig, hvorefter hun skubbede lidt til mig, for at indikere at hun var lidt følsom dernede ;) Jeg satte mig op på hug foran hende og hun grinede lidt. Det syn! En smuk slank, sexet kvinde, liggende med spredte ben, en åben og våd fisse foran mig, hendes sexede øjne kiggende op på mig. Wow. Jeg kravlede lidt frem, og onanerede foran hende - det syn kunne hun vist godt lide! Hun spredte benene endnu mere, og vi kiggede begge intenst ned, mens jeg ganske langsomt lod min pik glide op i hende. Fantastisk følelse! Hun har muskler dernede, og hun kan bruge dem!

Jeg er ikke typen der pumper løs i et højt tempo. Jeg elsker at kneppe en kvinde dybt og langsomt - synet af min glinsende pik der forsvinder op i en smuk kvinde er det bedste! ;) Det kunne hun åbenbart også godt lide. Min favoritstilling er denne. Hende på ryggen, benene spredt og skubbet lidt op, mig på knæene foran hende. Den perfekte udsigt. Det kom jeg vist til at sige til hende, og hun sagde at den var da også vildt god! Jeg nød at se på hende mens jeg kneppede hende sådan - jeg nød endnu mere den måde kun kiggede sultent, måske lidt beundrende på min krop mens jeg blidt kneppede hende. Jeg måtte af og til bukke mig ned og kysse hende. Jeg elsker når en kvinde lader mig kneppe hende i bund i den stilling, og Monique lod til at nyde det!

Hvis jeg blev ved meget længere sådan, så ville jeg komme. Så jeg sagde til hende, at jeg ville tage hende bagfra. Den var hun med på - og nu fik jeg bekræftet min teori om hendes røv. Det kan godt være at den ikke er den fyldigste røv når hun står op - men når hun er på alle fire, med en svajet ryg, så har hun en perfekt røv! Kæft et syn! Smuk ryg, smuk røv, smukt lille røvhul, og en lækker våd fisse der venter på min pik. Jeg førte den ganske langsomt ind i hende. Helt ind! Hun begyndte omgående at onanere mens jeg kneppede hende i et langsomt tempo. Min taktik med at skifte stilling for at trække min orgasme ud, nyttede ikke noget i denne stilling. Det var for ophidsende at se på! Hun er altså en lækker kvinde! Efter nogle minutter lænede jeg mig forover, med pikken helt oppe i hende kyssede jeg hendes øre og sagde jeg hun skulle ride mig.

Jeg lagde mig på ryggen, og nød at se på hende, mens hun skiftede stilling. Hun satte sig overskrævs på mig, lænede sig ned og gav mig et dybt tungekys mens min pik nærmest helt af sig selv fandt op i hendes våde fisse. Hun havde læst mig helt perfekt. Hun red mig i nøjagtigt samme tempo som jeg havde kneppet hende i. Jeg ville egentlig have set på hende mens hun red, men denne ridetur var en ridetur som nyforelskede kærester har. Tungekys og langsom intens sex, hvor hun gned sin klitoris imod mig når hun red. Jeg fatter ikke helt at jeg holdt så længe, for jeg var virkelig tændt og nød det rigtig meget. Nu kunne jeg mærke, at jeg ikke kunne trække den længere, så jeg sagde at hun skulle lægge sig på ryggen igen - jeg ville se på hende når jeg fik orgasme.

Hun lagde sig på ryggen, med spredte ben, perfekt udsigt til hendes våde fisse og ventede på, at jeg skulle trænge op i hende - jeg gav hende et hurtigt tungekys, og satte mig op og begyndte at kneppe hende, mens jeg nød udsigten. Da hun begynder at onanere, tager jeg hendes hånd - jeg tror hun et kort øjeblik blev lidt forvirret, og måske troede at jeg ikke ville have hun gjorde det, men jeg slikkede hendes fingre, og gjorde dem våde og tog hendes hånd ned til fissen igen ;) Sjovt nok smilte hun, og sagde tak! :D Langsomme, dybe stød - pikken næsten helt ud og helt i bund hver gang. Orgasmen kommer ganske langsomt rullende. Normalt siger jeg ikke så meget, men da jeg kom oppe i hende tror jeg nok at jeg brølede lidt. Og til min overraskelse lod det til, at Monique var i "sync" med mig, og hun udstøtte også nogle høje flotte støn/skrig.

Da jeg var helt færdig, smågrinede vi begge to. Jeg trak mig ud, og fik lidt servietter osv. Så lå vi og kyssede og snakkede om hvor sjovt det er, at man nogle gange bare "klikker" sexuelt. Hun var i hvert fald lidt overrasket over at have fået en god oplevelse selv. Jeg ved selvfølgelig ikke om hun kom rigtigt nogle af gangene, men jeg vælger at tro, at hun gjorde, for det virkede meget ærligt. Vi havde helt sikkert noget kemi der bare spillede.

Det var 1100,- som jeg synes var givet rigtig godt ud! Hende vil jeg gerne besøge igen!

Tak Monique - Det var en rigtig dejlig oplevelse, og du er virkelig smuk og sød!

TL;DR: Monique er lækker. Jeg havde god kemi med hende. Fantastisk sex. Fantastisk kvinde!

Redigeret af Mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende igen. Denne gang var det lige så godt, hvis ikke lidt bedre. Jeg er temmelig sikker på, at hun kommer rigtigt - for hun bliver helt svedig! :)

Ud over orgasmen jeg gav hende da jeg slikkede hende, fik hun en sprøjteorgasme mens hun red mig - Det var satme frækt! Hun spurgte stakåndet og sødt om hun måtte grise på mig ;) Selvfølgelig måtte hun da det!

Jeg kunne godt vænne mig til at besøge Monique. Virkelig en sød og behagelig person, og så er hun lækker! :D

Redigeret af Mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

æv jeg er ikke meget for at hun får en anmeldelse :-) hun er simpelthen så sød, dejlig imødekommmende og en helt fantastisk oplevelse. ville beholde hende for mig selv hvis muligt.

200 point ud af 10

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...