Hop til indhold

sommermusik

Featured Replies

Skrevet

Dette stykke musik jeg gerne vil dele rummer udsædvanlig stor skønhed, en sommerdag eller en lidenskabelig forelskelse.

det er blot de ting man kan se og opleve hvis man tager sig selv i at stoppe op og være vedkommende over det der ude i livet. langt væk fra den konstante onlinetilstand.

åbne vinduet og du vil opleve en fantastisk effekt. Jeg ved ikke om det er et mesterværk, men det er i hvert fald hamrende godt lavet

Skrevet

Dette stykke musik jeg gerne vil dele rummer udsædvanlig stor skønhed, en sommerdag eller en lidenskabelig forelskelse.

det er blot de ting man kan se og opleve hvis man tager sig selv i at stoppe op og være vedkommende over det der ude i livet. langt væk fra den konstante onlinetilstand.

åbne vinduet og du vil opleve en fantastisk effekt. Jeg ved ikke om det er et mesterværk, men det er i hvert fald hamrende godt lavet

Smag og behag... Smag i musik er lige så forskellig som smag i kvinder (glædespiger). For mig er det noget totalt ligegyldigt blim-blim

Skrevet
  • Author

Ja smag og behag det har du ret i. jeg tror man også skal lærer at lytte. jeg er enige i at det nok ikke fanger alle.

Nu er jeg også sådan lidt mystisk konstrueret. jeg forstår den her musik bedre en f.eks. Lady Gaga, som jeg ser som Ligegyldigt blim blim.

Men Lady gaga tjener udtvivlsomt flest plader eller nok mere i dag Downloads.

Skrevet

Ja smag og behag det har du ret i. jeg tror man også skal lærer at lytte. jeg er enige i at det nok ikke fanger alle.

Nu er jeg også sådan lidt mystisk konstrueret. jeg forstår den her musik bedre en f.eks. Lady Gaga, som jeg ser som Ligegyldigt blim blim.

Men Lady gaga tjener udtvivlsomt flest plader eller nok mere i dag Downloads.

Jeg tænkte nu mere på Mozart, Beethoven, Haydn osv. :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.