Hop til indhold
Romantikeren

sommermusik

Recommended Posts

Dette stykke musik jeg gerne vil dele rummer udsædvanlig stor skønhed, en sommerdag eller en lidenskabelig forelskelse.

det er blot de ting man kan se og opleve hvis man tager sig selv i at stoppe op og være vedkommende over det der ude i livet. langt væk fra den konstante onlinetilstand.

 

åbne vinduet og du vil opleve en fantastisk effekt. Jeg ved ikke om det er et mesterværk, men det er i hvert fald hamrende godt lavet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette stykke musik jeg gerne vil dele rummer udsædvanlig stor skønhed, en sommerdag eller en lidenskabelig forelskelse.

det er blot de ting man kan se og opleve hvis man tager sig selv i at stoppe op og være vedkommende over det der ude i livet. langt væk fra den konstante onlinetilstand.

 

åbne vinduet og du vil opleve en fantastisk effekt. Jeg ved ikke om det er et mesterværk, men det er i hvert fald hamrende godt lavet

Smag og behag... Smag i musik er lige så forskellig som smag i kvinder (glædespiger). For mig er det noget totalt ligegyldigt blim-blim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja smag og behag det har du ret i. jeg tror man også skal lærer at lytte. jeg er enige i at det nok ikke fanger alle.

Nu er jeg også sådan lidt mystisk konstrueret. jeg forstår den her musik bedre en f.eks. Lady Gaga, som jeg ser som Ligegyldigt blim blim.

Men Lady gaga tjener udtvivlsomt flest plader eller nok mere i dag Downloads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja smag og behag det har du ret i. jeg tror man også skal lærer at lytte. jeg er enige i at det nok ikke fanger alle.

Nu er jeg også sådan lidt mystisk konstrueret. jeg forstår den her musik bedre en f.eks. Lady Gaga, som jeg ser som Ligegyldigt blim blim.

Men Lady gaga tjener udtvivlsomt flest plader eller nok mere i dag Downloads.

Jeg tænkte nu mere på Mozart, Beethoven, Haydn osv. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...