Hop til indhold
jonasn

andamanwellness - østerbro - ikke igen

Recommended Posts

Hej Drenge

Så var jeg en tur forbi http://www.andamanwellness.com/

Olie/thai til 500,- for en time ja ok - den hoppede jeg på. Blev lukket ind af en ældre thai kvinde, der dog så ok ud, og vist ind i rummet og smuttede så. Så kom en noget yngere model ind, så ret sød og fræk ud. Det her ku godt blive hyggeligt tænke jeg. Tror hun hedder bee eller bi eller noget.

Når men det det startede fint oppe ved hoved enden og hun lænede sig godt ind over mig og pressede brysterne ned i hoved på mig - ingen klager herfra. Hun satte sig på på mine ben og begyndte at massere skulder og ryg som jeg var kommet for. Hun begyndte hun at stønne kælent og efter kort tid siger at hun vil så gerne lave en b2b og mærke min krop! Så skal jeg ha en go pris, hun siger 800,- tjek blodet var i lillemand nu, så hvor ikke. Men nu vil hun så knalde for 1600,- arrr lidt dyrt. Hun siger det 1100,- ekstre har jo betalt 500 da det hele startede. Pengen skifter hænder og hun smutter ud af værelse og efter 5 min kommer hun retur og lægger et kondom ved mit hoved -hyggeligt.

Jeg har 1000,- og det går hum med til, men penge først - ok det får hun så og hun massere videre med tøj på!. Lidt berøringer sætte gang i forventningerne og jubi tid til at vende om. Hun har stadig tøj på og begynder at nusse godt. Nu forslår hun så 2 piger mod 1600,- ekstre over i de 1500,- jeg har ikke flere kontanter siger jeg, men ikke noget problem de tager kreditkort. Jeg takker pænt nej og siger måske en anden dag, hvis det er godt, men lige nu vil jeg kun nyde henne her. Hun spørger igen en 3-4 gang inden hun acceptere mit svar. Så spørger hun om jeg skal i byen senere, for så vil hun gerne med og vi kan hygge os bagefter - faktisk ret frækt fordi hun spiller mig let imens. Jeg får det slået lidt hen og siger måske uden at love noget. Så pludselig springer hun op siger på med kondom og hun smider tøjet. Små bryster lækker lille røv og virker fræk, men efter jeg fået hætte på kaster hun sig over mig med røven til og på med lille mand, ikke noget piring eller noget, her går hun til og til tydeligvis gerne ha det går hurtigt. Jeg få henne under lidt protest vendt om på rygge så vi kan tage en helt klassig tur, har jo smidt 1500,- så lidt vil man da ha for sine mønter. Når men her vil hun bare ha jeg kommer hvilket jeg gør kort efter. Så er det slut ikke mere massage eller noget. Bliver tilbudt et bad hvilket er ok og hun følger mig der ud men jeg må selv bade øv.

På med tøj og er høflig og siger tak, skal vi ikke gå ud i aften prøver hun, men nu er jeg faktisk ret skuffet. Massagen var ikke noget at skrive hjem om og sexen kunne en spiller ha gjort bedre. Og det kostede mig 1500,- at blive den erfaring riger, så skulle bare ha holdt fast i massage og ikke andet.

Ved ikke om andre har bedre erfaringer, det håber jeg virkelig, men jeg kommer ikke igen hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den eneste kur mod den slags er at iføre sig et kyskhedsbælte, og lade nøglen ligge hjemme, hvis man har "reelle hensigter" om at nøjes med massagen.

Selv har jeg rygrad som en regnorm, ja jeg sagde rygrad, og har endt 3 ud af 4 gange, med det ekstra toppings.

En spiller i ny og næ, har en meget gavnlig effekt på økonomien, https://www.youtube.com/watch?v=72nrFIgFNB4 , men husk at træne begge sider.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...