Hop til indhold
Peter69

Læge besøg anonymt

Recommended Posts

Hejsa

 

Er lige startet i forhold igen, og vil så lige checkes op... og Da kærsten arb ved siden af min læge giver dette nogle problemer. Så menes at der i kbh er et sted man anonymt kan komme til og blive checket er det ikke rigtigt ?

 

Nogle der ved hvor og hvordan det foregår Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Husk at sætte rigeligt med tid af til besøget. Jeg har besøgt stedet en enkelt gang, ved indtjekning blev der oplyst en ventetid på 1 - 1 1/2 time, efter 3 1/2 time måtte jeg gå igen da der stadig var 8 numre "foran" og ikke noget tidsestimat. Jeg fandt en profylaktisk bredspektret penicilinkur i min skuffe...  Det så ud til, at GPerne havde deres egen "kø", hvilket er positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at sætte rigeligt med tid af til besøget. Jeg har besøgt stedet en enkelt gang, ved indtjekning blev der oplyst en ventetid på 1 - 1 1/2 time, efter 3 1/2 time måtte jeg gå igen da der stadig var 8 numre "foran" og ikke noget tidsestimat. Jeg fandt en profylaktisk bredspektret penicilinkur i min skuffe...  Det så ud til, at GPerne havde deres egen "kø", hvilket er positivt.

Man bør ikke tage penicillin profylaktisk - især ikke bredspektret. Der er rigeligt med problemer med MRSA pga. landbrugets overforbrug af antibiotika.

i øvrigt er der vel næppe grund til at være nervøs, hvis man ikke dyrker usikker sex med tilfældige partnere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det så ud til, at GPerne havde deres egen "kø", hvilket er positivt.

Yes, homoseksuelle og ludere får simpelthen et VIP kort og slipper for at vente hele dagen, fordi vi er i høj risiko. Forudsat at man har været ærlig omkring det, selvfølgelig.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, homoseksuelle og ludere får simpelthen et VIP kort og slipper for at vente hele dagen, fordi vi er i høj risiko. Forudsat at man har været ærlig omkring det, selvfølgelig.

Fasttrack ligesom hos SAS :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...