Hop til indhold

Læge besøg anonymt

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er lige startet i forhold igen, og vil så lige checkes op... og Da kærsten arb ved siden af min læge giver dette nogle problemer. Så menes at der i kbh er et sted man anonymt kan komme til og blive checket er det ikke rigtigt ?

Nogle der ved hvor og hvordan det foregår Tak

Skrevet

Jeps, på Bispebjeg Venereaklinik bla.

Skrevet
  • Author

Super kommer man bare eller hvordan foregår det ? 

Skrevet

Husk at sætte rigeligt med tid af til besøget. Jeg har besøgt stedet en enkelt gang, ved indtjekning blev der oplyst en ventetid på 1 - 1 1/2 time, efter 3 1/2 time måtte jeg gå igen da der stadig var 8 numre "foran" og ikke noget tidsestimat. Jeg fandt en profylaktisk bredspektret penicilinkur i min skuffe...  Det så ud til, at GPerne havde deres egen "kø", hvilket er positivt.

Skrevet

Husk at sætte rigeligt med tid af til besøget. Jeg har besøgt stedet en enkelt gang, ved indtjekning blev der oplyst en ventetid på 1 - 1 1/2 time, efter 3 1/2 time måtte jeg gå igen da der stadig var 8 numre "foran" og ikke noget tidsestimat. Jeg fandt en profylaktisk bredspektret penicilinkur i min skuffe...  Det så ud til, at GPerne havde deres egen "kø", hvilket er positivt.

Man bør ikke tage penicillin profylaktisk - især ikke bredspektret. Der er rigeligt med problemer med MRSA pga. landbrugets overforbrug af antibiotika.

i øvrigt er der vel næppe grund til at være nervøs, hvis man ikke dyrker usikker sex med tilfældige partnere.

Skrevet

Det så ud til, at GPerne havde deres egen "kø", hvilket er positivt.

Yes, homoseksuelle og ludere får simpelthen et VIP kort og slipper for at vente hele dagen, fordi vi er i høj risiko. Forudsat at man har været ærlig omkring det, selvfølgelig.

Redigeret af Bly

Skrevet

Yes, homoseksuelle og ludere får simpelthen et VIP kort og slipper for at vente hele dagen, fordi vi er i høj risiko. Forudsat at man har været ærlig omkring det, selvfølgelig.

Fasttrack ligesom hos SAS :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.