Hop til indhold
Denmand

Trekant med polske piger - anbefaling!

Recommended Posts

Er kommet overraskende let til en stak penge, som skal bruges på mig selv og hvorfor ikke starte med et GP visit? Havde egentligt sat mig for Sonja. Hun var ikke at træffe på telefonen, men så en ny annonce, som umiddelbart så tillokkende ud omend med høj risiko for at have uægte billeder.

Jeg bestilte en tid hos Amanda og afsted. Stedet ligger på Teglholmen og er rigtigt godt. Lyst, god beliggenhed, stor lejlighed, god seng.

Jeg fik detaljeret anvisning til stedet via SMS og ankom til Amanda, men fik også set Samantha. Umiddelbart syntes jeg at Samantha så bedst ud, så besluttede mig for en halv time med hende. Det blev Amanda noget skuffet over, hvilket også var fair nok, da jeg jo havde bestilt tiden hos hende. Samantha foreslog at jeg lagde 500 mere end de 1.000, jeg havde lagt, "and then we will do some crazy stuff all three of us...". OK, det har jeg ikke prøvet før, men de ser egenligt ret godt ud begge to, så hvorfor ikke? Da Amanda fik tøjet af kunne jeg godt se, at hun egentligt er den pæneste af pigerne og har den lækreste krop, så jeg var glad for at få hende med i købet. Jeg var faldet for Samanthas DD's, men de er fake (sammen med hendes læber) i modsætning til Amandas D's, som jeg vurderer til real.

Først superfransk af Samantha med Amanda hen over mig. Så missionær med Samantha mens Amanda lå og hyggede sig lidt med sig selv ved siden af, men indenfor min rækkevidde. Skift. Doggy med Amanda, med Samantha som aktiv deltager (kan stærkt anbefale Amanda i denne position, hvor hun ser hammer godt ud). Skift position (kunne ikke holde her længe). Til sidst Amanda i CG indtil jeg måtte give op og lade skudet gå af.

En fed oplevelse og de var ganske afslappede og hyggelige, og vi kom med pæne komplimenter til hinanden. Vi tjekkede ikke tid, men der var da gået ca. 1/2 time er jeg sikker på.

De er her kun for weekenden, hvorefter de skal videre til Kolding. Sker der mere i Kolding? Det kan jeg ikke tro, men guys gør mig lige en tjeneste og hjælp med at gøre dem glade så de kommer tilbage til KBH.

De er polske forstod jeg. Samantha taler bedst engelsk, så det er hende der oversætter og tager telefonen. Er I i tvivl om hvem I skal vælge så go for duo :-)

Deres reference til Aalborg i annoncen er en fejl (de har åbenbart været der før).

Fortsættelse følger...

 

 

 

Redigeret af Denmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Pyha, de ser også spændstige ud. Forstår godt du smed de ekstra 500.- for at komme "i klemme" med de to. 

Det skal jeg lige tjekke imorgen - bestiller en, vælger den anden og håber - haha ;) 

 

havde du bestilt 45 min. Til 1000.- med en pige, eller hvordan (til at starte med)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej drenge, 

 

jeg er ret ny i dette game, bruger i bare jeres almindelige telefon til at bestille med? Tænker det måske kan give nogle uheldige følger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha, de ser også spændstige ud. Forstår godt du smed de ekstra 500.- for at komme "i klemme" med de to. 

Det skal jeg lige tjekke imorgen - bestiller en, vælger den anden og håber - haha ;) 

 

havde du bestilt 45 min. Til 1000.- med en pige, eller hvordan (til at starte med)

Øhm. De tilbyder standard duo på 30 min for 1400.

Ærgeligt det ikke er i næste weekend de er her, for så havde jeg glædeligt taget en time med dem begge, de ser virkelig smukke ud.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde booket en halv time med Samantha med nogle extra services på altså 1.000. Jeg havde ikke tjekket duo priserne på forhånd, da jeg ikke før har været frisk på at prøve det (lidt skræmt af tanken faktisk :-)). Men med de her var jeg fristet. Og med buddet på 500 ekstra altså 1.500 (med "dobbelt" extra services), så syntes jeg ærligt talt at det var en bargin.

Fik jeg sagt at de så godt ud og var ret spændstige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mix svensk.... Denmand, tack för din anbefaling. Var det pigerne på bilderna? De såg very modellike ut.... Och för priset 1400 för en duo. Grattis till en nice trekant! Ibland blir det en win win.... /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

de er den ægte vare. ligner billederne, så jeg tror de er ægte og de er lige så søde som de er smukke! en klar anbefaling herfra af en duo med begge. de er stadig i københavn og skulle efter sigende vende tilbage igen om en tre ugers tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

de er den ægte vare. ligner billederne, så jeg tror de er ægte og de er lige så søde som de er smukke! en klar anbefaling herfra af en duo med begge. de er stadig i københavn og skulle efter sigende vende tilbage igen om en tre ugers tid.

​.... så "jeg tror". Du ved det altså ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tror. Billede 1-7 ser helt rigtige ud. Billede 8-10 er jeg ikke sikker på - makeup var en del mere naturlig/nedtonet da jeg besøgte dem begge. Men både ansigtet og krop er smukke. Blandt de smukkeste jeg har mødt. God øjenkontakt og humor og legende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för er hjälp alla. Ja ibland är det svårt att veta om bilder är äkta även om man mött pigen. Bildfix är tricky. Denna duo verkar uppskattad hur bilderna än är. Tack! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kommet overraskende let til en stak penge, som skal bruges på mig selv og hvorfor ikke starte med et GP visit? Havde egentligt sat mig for Sonja. Hun var ikke at træffe på telefonen, men så en ny annonce, som umiddelbart så tillokkende ud omend med høj risiko for at have uægte billeder.

Jeg bestilte en tid hos Amanda og afsted. Stedet ligger på Teglholmen og er rigtigt godt. Lyst, god beliggenhed, stor lejlighed, god seng.

Jeg fik detaljeret anvisning til stedet via SMS og ankom til Amanda, men fik også set Samantha. Umiddelbart syntes jeg at Samantha så bedst ud, så besluttede mig for en halv time med hende. Det blev Amanda noget skuffet over, hvilket også var fair nok, da jeg jo havde bestilt tiden hos hende. Samantha foreslog at jeg lagde 500 mere end de 1.000, jeg havde lagt, "and then we will do some crazy stuff all three of us...". OK, det har jeg ikke prøvet før, men de ser egenligt ret godt ud begge to, så hvorfor ikke? Da Amanda fik tøjet af kunne jeg godt se, at hun egentligt er den pæneste af pigerne og har den lækreste krop, så jeg var glad for at få hende med i købet. Jeg var faldet for Samanthas DD's, men de er fake (sammen med hendes læber) i modsætning til Amandas D's, som jeg vurderer til real.

Først superfransk af Samantha med Amanda hen over mig. Så missionær med Samantha mens Amanda lå og hyggede sig lidt med sig selv ved siden af, men indenfor min rækkevidde. Skift. Doggy med Amanda, med Samantha som aktiv deltager (kan stærkt anbefale Amanda i denne position, hvor hun ser hammer godt ud). Skift position (kunne ikke holde her længe). Til sidst Amanda i CG indtil jeg måtte give op og lade skudet gå af.

En fed oplevelse og de var ganske afslappede og hyggelige, og vi kom med pæne komplimenter til hinanden. Vi tjekkede ikke tid, men der var da gået ca. 1/2 time er jeg sikker på.

De er her kun for weekenden, hvorefter de skal videre til Kolding. Sker der mere i Kolding? Det kan jeg ikke tro, men guys gør mig lige en tjeneste og hjælp med at gøre dem glade så de kommer tilbage til KBH.

De er polske forstod jeg. Samantha taler bedst engelsk, så det er hende der oversætter og tager telefonen. Er I i tvivl om hvem I skal vælge så go for duo :-)

Deres reference til Aalborg i annoncen er en fejl (de har åbenbart været der før).

Fortsættelse følger...

 

 

 

​"De er her kun for weekenden, hvorefter de skal videre til Kolding. Sker der mere i Kolding? Det kan jeg ikke tro, men guys gør mig lige en tjeneste og hjælp med at gøre dem glade så de kommer tilbage til KBH."

- du må vente til de åbner bixen i Kolding :o)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej drenge, 

 

jeg er ret ny i dette game, bruger i bare jeres almindelige telefon til at bestille med? Tænker det måske kan give nogle uheldige følger :)

​Du får ingen problemer fra pigernes side.   Men hvis du har en kæreste/kone er det måske ikke så heldigt at have det liggende i din telefon, at du har ringet il en suspekt pige.  Og det KAN ske, omend sjældent, at en fremmede GP SMSer til dig uopfordret senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...