Hop til indhold
Buzz Light

Subforums i ”Annoncering for piger, klinikker og bureauer” efter landsdel

Recommended Posts

Måske den har været oppe at vende før men jeg syntes det kunne være rart med nogle subforums i ”Annoncering for piger, klinikker og bureauer” efter hvor i landet de befinder sig. Jylland, Fyn, Sjælland osv. Er den ikke lige til højrebenet? Personligt bruger jeg ikke denne del af sitet da jeg syntes det er lidt af en rodebutik...

 

Mvh. Buzz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske den har været oppe at vende før men jeg syntes det kunne være rart med nogle subforums i ”Annoncering for piger, klinikker og bureauer” efter hvor i landet de befinder sig. Jylland, Fyn, Sjælland osv. Er den ikke lige til højrebenet? Personligt bruger jeg ikke denne del af sitet da jeg syntes det er lidt af en rodebutik...

 

Mvh. Buzz

​Det er totalt unødvendigt. For det første er der aldrig vildt mange annoncer. For det andet bliver der på en daglig basis gjort en stor indsats for at rydde op. Tak mods.:)

Det er alt i alt temmelig let at overskue.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg helt uenig i, leraar. Nogle gange skal man scrolle langt for at finde anmeldelser, og de ligger i en pærevælling.

Invision er netop lavet til at kunne strukturere ting i detaljer. Hvorfor fanden så ikke bruge den mulighed?

Det er lige som med at man ikke må bruge kunstnernavne - admin vil gerne køre en side, men vil ikke gøre den brugbar. Lidt en skam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg helt uenig i, leraar. Nogle gange skal man scrolle langt for at finde anmeldelser, og de ligger i en pærevælling.

 

​Taler vi så ikke om to forskellige ting? Denne tråd handler om Annonceringsforummet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigerne brugte annonceringsforummet noget mere, ville det komme af sig selv. Men som jeg forstår det har Eroguide og Annoncelight indledt et vist samarbejde - og på AL kan pigerne annoncere mod billig betaling og du kan søge efter landsdel - eller som jeg foretrækker det: efter bynavne, da jeg derved undgår en hel del irrelevante annoncer fra kjøwenhavnstrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...