Gæst Skrevet 23. Maj, 2015 Hej Er der nogle der kan hjælpe med hensyn til at få fat iAmalie fra Viborg, har mødes med hende nogle gang, med hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. Maj, 2015 Hej Er der nogle der kan hjælpe med hensyn til at få fat iAmalie fra Viborg, har mødes med hende nogle gang, med hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen:) Der findes allerede mindst en tråd om Amalie herinde, med flere indlæg fra flere, der påstår at de har mødtes med hende, men som på forunderlig vis har mistet hendes tlf. nr. og som nu plager andre brødre om at få hendes tlf. nr.Jah, havde de nu syntes, at deres påståede besøg hos hende var så fantastiske, at de gerne ville besøge hende igen - havde de nu nok selv gemt bedre på nummeret! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 23. Maj, 2015 Jeg får besøg i næste uge og tror ikke hun er interesseret i flere.Ellers annoncerer hun igen hvis hun ønsker flere kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2015 (edited) Hej thehorny Har lige sendt dig en pb Redigeret 23. Maj, 2015 af Mester29 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. Maj, 2015 Hej thehorny Har lige sendt dig en pb Nej, hvor spændende - skal vi gætte indholdet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5092 Skrevet 23. Maj, 2015 Den pige må da have danmarks mest eftertragtede telefonnummer Kan hun mon noget specielt? Udover som det rapporteres i anden tråd, at møde op uvasket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg