Hop til indhold

Amalie fra Viborg :)

Featured Replies

Skrevet

Hej :) 

Er der nogle der kan hjælpe med hensyn til at få fat iAmalie fra Viborg, har mødes med hende nogle gang, med hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen:) 

Skrevet

Hej :) 

Er der nogle der kan hjælpe med hensyn til at få fat iAmalie fra Viborg, har mødes med hende nogle gang, med hvordan kommer jeg i kontakt med hende igen:) 

​Der findes allerede mindst en tråd om Amalie herinde, med flere indlæg fra flere, der påstår at de har mødtes med hende, men som på forunderlig vis har mistet hendes tlf. nr. :rolleyes: og som nu plager andre brødre om at få hendes tlf. nr.

Jah, havde de nu syntes, at deres påståede besøg hos hende var så fantastiske, at de gerne ville besøge hende igen - havde de nu nok selv gemt bedre på nummeret! 8-)

Skrevet

Jeg får besøg i næste uge og tror ikke hun er interesseret i flere.

Ellers annoncerer hun igen hvis hun ønsker flere kunder.

Skrevet

Hej thehorny :) 

Har lige sendt dig en pb :) 

Redigeret af Mester29

Skrevet

Hej thehorny :) 

Har lige sendt dig en pb :) 

Nej, hvor spændende - skal vi gætte indholdet :rolleyes:

Skrevet

Den pige må da have danmarks mest eftertragtede telefonnummer ;)

Kan hun mon noget specielt? Udover som det rapporteres i anden tråd, at møde op uvasket.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.