Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hendederduvednok som vi snakkede om længere oppe, har slettet sin profil. Enough said.

Skivefyr: mener du seriøst at du er pisseligeglad med at udnytte psykisk ustabile piger? Så synes jeg godt nok, du trænger til hjælp. Seriøst.

Skrevet

Det er et frit land så du må synes det du vil.

Men nej jeg udnytter ikke nogen hverken store eller små, og medmindre du er hendes læge og sidder med hende journal synes JEG ikke du har nogen ret til at stemple hende som psykisk ustabil bare fordi hun ikke faldt i din smag.

Skrevet

Det er et frit land så du må synes det du vil.

Men nej jeg udnytter ikke nogen hverken store eller små, og medmindre du er hendes læge og sidder med hende journal synes JEG ikke du har nogen ret til at stemple hende som psykisk ustabil bare fordi hun ikke faldt i din smag.

Det var nu heller ikke mig, der gjorde dét - det gjorde hun selv over for en anden sugardaddy - tjek lige længere oppe i tråden ...

• 2 weeks later...
Skrevet

Det var nu heller ikke mig, der gjorde dét - det gjorde hun selv over for en anden sugardaddy - tjek lige længere oppe i tråden ...

Det var nu dig der bragte psykisk lidelde først ind i det her "Men jeg vil IKKE supporte piger, der har en psykisk lidelse, for min første tanke er, at de ikke har overvejet deres prostitution ordentligt!"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.