Hop til indhold
Guest singelmanden

Skive

Recommended Posts

hendederduvednok som vi snakkede om længere oppe, har slettet sin profil. Enough said.

Skivefyr: mener du seriøst at du er pisseligeglad med at udnytte psykisk ustabile piger? Så synes jeg godt nok, du trænger til hjælp. Seriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et frit land så du må synes det du vil.

Men nej jeg udnytter ikke nogen hverken store eller små, og medmindre du er hendes læge og sidder med hende journal synes JEG ikke du har nogen ret til at stemple hende som psykisk ustabil bare fordi hun ikke faldt i din smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et frit land så du må synes det du vil.

Men nej jeg udnytter ikke nogen hverken store eller små, og medmindre du er hendes læge og sidder med hende journal synes JEG ikke du har nogen ret til at stemple hende som psykisk ustabil bare fordi hun ikke faldt i din smag.

Det var nu heller ikke mig, der gjorde dét - det gjorde hun selv over for en anden sugardaddy - tjek lige længere oppe i tråden ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nu heller ikke mig, der gjorde dét - det gjorde hun selv over for en anden sugardaddy - tjek lige længere oppe i tråden ...

Det var nu dig der bragte psykisk lidelde først ind i det her "Men jeg vil IKKE supporte piger, der har en psykisk lidelse, for min første tanke er, at de ikke har overvejet deres prostitution ordentligt!"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...