cooperdk 284 Skrevet 17. Juni, 2015 hendederduvednok som vi snakkede om længere oppe, har slettet sin profil. Enough said. Skivefyr: mener du seriøst at du er pisseligeglad med at udnytte psykisk ustabile piger? Så synes jeg godt nok, du trænger til hjælp. Seriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 17. Juni, 2015 Det er et frit land så du må synes det du vil.Men nej jeg udnytter ikke nogen hverken store eller små, og medmindre du er hendes læge og sidder med hende journal synes JEG ikke du har nogen ret til at stemple hende som psykisk ustabil bare fordi hun ikke faldt i din smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 18. Juni, 2015 Det er et frit land så du må synes det du vil.Men nej jeg udnytter ikke nogen hverken store eller små, og medmindre du er hendes læge og sidder med hende journal synes JEG ikke du har nogen ret til at stemple hende som psykisk ustabil bare fordi hun ikke faldt i din smag.Det var nu heller ikke mig, der gjorde dét - det gjorde hun selv over for en anden sugardaddy - tjek lige længere oppe i tråden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kan bare det der 57 Skrevet 28. Juni, 2015 Det var nu heller ikke mig, der gjorde dét - det gjorde hun selv over for en anden sugardaddy - tjek lige længere oppe i tråden ...Det var nu dig der bragte psykisk lidelde først ind i det her "Men jeg vil IKKE supporte piger, der har en psykisk lidelse, for min første tanke er, at de ikke har overvejet deres prostitution ordentligt!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg