Hop til indhold
Herbie57

Smukke Isabel hos Sexysecret

Recommended Posts

Endelig passede Isabels vagt med min. Jeg ringede først til hendes private nummer og hørte en meget sød telefonsvarerbesked, hvor hun fortalte, at hun ikke aflyttede sin telefonsvarer, men at hun ville svare på en sms, så hurtigt hun kunne. Jeg skrev en besked om tid og sted og ventede utålmodigt. Var ved at miste håbet om at høre fra hende, men næste morgen modtog jeg den sødeste sms, hvor hun bekræftede vores møde hos Sexysecret. Skrev igen og det blev til adskillige beskeder, som bekræftede, at hun var så sød, som jeg havde oplevet på telefonsvareren.

Endelig oprandt dagen og vi skrev igen sammen - jeg blev igen bekræftet og så - endelig stod hun der - super dejlig - flot krop - fantastiske bryster og det smukkeste ansigt. Havde medbragt en kølig flaske hvidvin ("jeg er jo en sukker sød pige og vil helst have en sød hvidvin") - og hun havde sørget for jordbær som vi kunne nyde ind imellem de dejlige kys. Isabel kysser som en kæreste - og det er lige mig. Isabel er nærværende og meget glad for berøring og kys over hele kroppen, og jeg havde en oplevelse, som lige så godt kunne have været sammen med en kæreste.

Yderligere detaljer vil jeg holde for mig selv. men fantastisk dejlig at elske med - hun er helt sikkert på min ønskeliste over fremtidige besøg. Det kan faktisk kun vare for længe.

Sexysecret er et super flot sted med dejlige lækre lokaler og en behagelig atmosfære. Stedet ligger i et industrikarter under en bilforhandler, så jeg var glad for at mit møde fandt sted sidst på aftenen.

Alt i alt - FANTASTISK dejligt at møde Isabel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte. Nærværende, sød sjov og smuk. Og giver de mest fantastiske våde og dybe blowjobs. Hendes superfranske er i absolut særklasse. Og så er hun også god at tale sammen med. Man kan nemt blive lidt forelsket i den skønne Isabel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...