Hop til indhold

Recommended Posts

har ikke lige skrevet så meget her i et stykke tid … men der har heller ikke været så meget at berette om :)

ja … ja … det er min egen fejl…. Marstrandsgade hvad havde jeg regnet med!!!

Har før været i marstrandsgade og gået med uforrettet sag ….. men idag tog jeg så chancen !

- havde talt i telefon med pigen …som sagde hun var de 23 år … osv…. 

så kom jeg derned og blev lukket ind af noget der ikke ligefrem lignede de fotos….

da jeg sagde det var ikke lige hvad jeg havde regnet med….og ville gå …. blev Bella så hentet frem...

helt sikkert en sort lækker krop…. og helt sikkert sød og smillende … så jeg betalte og hun kom tilbage igen ...

så begyndte det sædvanelige med show …som jeg mest har oplevet med sorte og øst-europæiske prostituerede.

hun havde set jeg havde 200 kr mere … så hvorfor betalte jeg ikke lige dem … hvorfor ville jeg ikke lige há det med også ...

nej det havde jeg ikke betalt for … og bla bla bla … da jeg godt kunne fornemme at jeg heller ikke ville få mine 600 kr igen 

tænkte jeg…okay… fuck det .. vi prøver …og hun fik det ekstra 200 kr…. selvom lysten var ved at forsvinde ligesom min penge var :)

nu skulle man så ha håbet at det hjalp… men nej … alt det søde der var over hende inden jeg bestemte mig, var forsvundet ….

hun var ikke indlevende eller på nogle måde tilstede…. så jeg blev lidt slap… nu havde jeg jo også betalt for blow …så det nævnte jeg

med det resultat … at hun blev lidt mere mopset … hvilket jo ikke ligefrem hjælper på min reaktion i den region ….

nå men endelig kommer jeg igang igen … og efter et par skub i hende, sige hun… "du er kommet" og sætter sig op og kan fremvise lidt pre-cum.

på nu værende tidspunkt gider jeg ikke engang at diskutere ….

kan på ingen måde anbefale det … hverken stedet som er usselt og total old school bodel…. eller pigerne !

pigens krop 8 til 9

tonen fra pigen (da hun havde fået pengene )og indlevelse  2

value for money  0

http://side6.dk/resultatside/?q=lovelybella

Del dette indlæg


Link til indlæg

lol.. kan godt følge den her. Har selv været der for nylig. Blev lukket ind af en lettere kraftig sort pige, som med det samme var overkærlig og interesseret og prøvede at sælge det ene og det andet. Da jeg sagde til hende, at jeg ikke synes billederne lignede hende, så blev hun insisterende ved med at påstå at de altså var af hende. Da hun langt om længe fattede at jeg ikke var interesseret i hende og ville gå igen, så bad hun mig vente og hentede en anden pige.

 

En utrolig flot slank sort krop og et kønt ansigt... men hun virkede ikke som om lysten var der. Nå, men hun ville vide hvad jeg ville have.. og da jeg på det tidspunkt faktisk hellere bare ville gå igen, men siden hende den anden nu havde besværet sig med at hente en anden.. så tænkte jeg "Noget må jeg da bestille...!" - Så jeg sagde at 400 var alt jeg havde (håbede så hun ville lade mig gå).. men nej. Hun spurgte hvad jeg ville have for dem... og da jeg ikke rigtig mente lysten var der, og jeg ikke kunne forvente andet end evt. lidt pilleri for de penge, så spurgte jeg om hun var frisk på at lege med sig selv for mig... og det var hun da.. men ikke entusiastisk omkring det, hverken af udseende eller lyd.

 

Hele situationen virkede underlig og jeg ville bare helst skride igen.. men nu havde hun jo fået de 400 hun VIDSTE jeg havde, så...

 

Nå, Efter noget tøven kravlede hun op på sengen og tog tøjet af... og fy for helvede altså.. jeg har ikke noget imod en smule hår. Men hun var MEGET behåret mellem benene, og hendes fisse stank langt væk da hun begyndte at pille ved den. Det tog en evighed at få jern på af det elendige show hun havde gang i, blandet med lugten... så jeg begyndte at tænke på andre ting imens, og det lykkedes mig til sidst at komme ud over maven på mig selv, efter hun gentagne gange havde sagt at jeg skulle komme nu! Komme på hende nogen steder.. det var udelukket i hvert fald. Hun kiggede på mig som om jeg var mongol -"Not for only 400!". 

Sætter aldrig mine ben der igen - ALDRIG!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har ikke lige skrevet så meget her i et stykke tid … men der har heller ikke været så meget at berette om :)

ja … ja … det er min egen fejl…. Marstrandsgade hvad havde jeg regnet med!!!

Har før været i marstrandsgade og gået med uforrettet sag ….. men idag tog jeg så chancen !

- havde talt i telefon med pigen …som sagde hun var de 23 år … osv…. 

så kom jeg derned og blev lukket ind af noget der ikke ligefrem lignede de fotos….

da jeg sagde det var ikke lige hvad jeg havde regnet med….og ville gå …. blev Bella så hentet frem...

helt sikkert en sort lækker krop…. og helt sikkert sød og smillende … så jeg betalte og hun kom tilbage igen ...

så begyndte det sædvanelige med show …som jeg mest har oplevet med sorte og øst-europæiske prostituerede.

hun havde set jeg havde 200 kr mere … så hvorfor betalte jeg ikke lige dem … hvorfor ville jeg ikke lige há det med også ...

nej det havde jeg ikke betalt for … og bla bla bla … da jeg godt kunne fornemme at jeg heller ikke ville få mine 600 kr igen 

tænkte jeg…okay… fuck det .. vi prøver …og hun fik det ekstra 200 kr…. selvom lysten var ved at forsvinde ligesom min penge var :)

nu skulle man så ha håbet at det hjalp… men nej … alt det søde der var over hende inden jeg bestemte mig, var forsvundet ….

hun var ikke indlevende eller på nogle måde tilstede…. så jeg blev lidt slap… nu havde jeg jo også betalt for blow …så det nævnte jeg

med det resultat … at hun blev lidt mere mopset … hvilket jo ikke ligefrem hjælper på min reaktion i den region ….

nå men endelig kommer jeg igang igen … og efter et par skub i hende, sige hun… "du er kommet" og sætter sig op og kan fremvise lidt pre-cum.

på nu værende tidspunkt gider jeg ikke engang at diskutere ….

kan på ingen måde anbefale det … hverken stedet som er usselt og total old school bodel…. eller pigerne !

pigens krop 8 til 9

tonen fra pigen (da hun havde fået pengene )og indlevelse  2

value for money  0

http://side6.dk/resultatside/?q=lovelybella

En rigtig klassisk Marstrandsgade-oplevelse. 

 

Det værste var faktisk, at det engang var et godt sted, hvor der var helt almindelige, søde afrikanske piger. 

Nu satser de åbenbart på lækre, men også kolde, u-medlevende, piger. En rigtig skidt forandring, efter min mening :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...